بازدید 1962

عامری: ضارب رئیس کمیته اجرایی بوکس مجرم است

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بوکس گفت: طبق شواهد موجود بوکسوری که رئیس کمیته اجرایی مسابقات قهرمانی کشور را با خودرو زیر گرفته مجرم است و طبق قانوان باید مجازات شود.
کد خبر: ۴۵۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 23 November 2014
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بوکس گفت: طبق شواهد موجود بوکسوری که رئیس کمیته اجرایی مسابقات قهرمانی کشور را با خودرو زیر گرفته مجرم است و طبق قانوان باید مجازات شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات قهرمانی کشور در حالی روز جمعه در استان لرستان برگزار شد که حادثه تلخی برای رئیس کمیته اجرایی مسابقات رخ داد. روز وزن کشی مسابقات هدایتی یکی از بوکسورهای حاضر در سالن برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور پیدا کرد اما با توجه به بالا بودن شرایط سنی از سوی بردبار رئیس کمیته اجرایی اجازه مبارزه کردن به او داده نشد و به همین دلیل هدایتی در طول برگزاری مسابقات بارها اعتراض کرد تا اینکه بعد از پایان مسابقات در محوطه ورزشگاه رئیس کمیته اجرایی مسابقات و پسرش را با خودرو زیر گرفت که در این اتفاق تلخ رئیس کمیته اجرایی به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شد.

ابوالفضل عامری رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حادثه روز جمعه اظهار داشت: زمانی که من وارد محوطه ورزشگاه شدم وقتی صحنه حادثه را دیدم خیلی ناراحت شدم. واقعا برای بوکسوری که چنین کاری را انجام داده متاسفم.

وی در ادامه افزود: از لحاظ قانونی اگر فرض کنیم که قصد نهایی از سوی راننده خودرو زدن صدمه به فرد مورد نظر نبوده و بردبار به یکباره سر راه خودرو قرار گرفته بود این حادثه مشمول ماده 717 باب تغییرات قانون مجازات اسلامی می‌شد، اما چون هدایتی با خودرو به صورت عمد به رئیس کمیته اجرایی زده است خودرو وسیله ارتکاب جرم است (همانند سلاح سرد و گرم) به همین دلیل او مشمول ماده614 همان قانون می‌شود. در واقع هدایتی مجرم است و به خاطر صدمه‌ای که به رئیس کمیته اجرایی وارد کرده باید مجازات شود. البته باید منتظر حکم قاضی بود چرا که این موضوع باید اثبات شود.

وی در پایان اظهار داشت: طبق شواهدی که موجود است ضارب در طول برگزاری مسابقات بارها با رئیس کمیته اجرایی درگیر بوده و این اتفاق عمدی محسوب می‌شود و طبق قانون ضارب باید مجازات شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی