بازدید 1402

ناظم‌الشریعه: برای بازی با روسیه تماسی با من گرفته نشده

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: من که برزیل نبودم اما فکر می‌کنم بهتر باشد این انتقادها در جلسه فنی مطرح شود.
کد خبر: ۴۵۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 23 November 2014
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: من که برزیل نبودم اما فکر می‌کنم بهتر باشد این انتقادها در جلسه فنی مطرح شود.

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی سه بر دو تیمش برابر فردوسی مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط‌مان در نیمه اول خوب نبود و بچه‌ها آْنطور که می‌خواستیم بازی نکردند. نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازیکنان در پنج - شش دقیقه اول همه آن چیزی که خواسته بودیم را به نحو احسن انجام دادند. البته ما با توجه به اینکه دو بازیکن خوب و تاثیرگذارمان را در این مسابقه در اختیار نداشتیم،‌ بازی سختی برای‌مان بود اما خوشبختانه درنهایت برد را از آن خود کردیم و این برای‌مان خیلی خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هماهنگی‌های لازم برای حضور وی در اردوی روسیه به عمل آمده است،‌ یادآور شد: نه هنوز، در این‌باره تماسی گرفته نشده و برنامه تیم را نمی‌دانم. اینطور که در روزنامه‌ها خوانده‌ام، بازی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود و امیدها و بزرگسالان رودرروی روسیه قرار می‌گیرند ولی از سوی فدراسیون چیزی به من اعلام نشده است. فکر می‌کنم اردو بعد از بازی هفته دوازدهم تشکیل شود.

این مربی تیم ملی که همراه با تیم به برزیل نرفت، در مورد انتقاداتی که این روزها از دستیاران خسوس می‌شود و برخی معتقدند باید کمک‌های خسوس تقویت شوند، خاطرنشان کرد: من که برزیل نبودم اما فکر می‌کنم بهتر باشد این انتقادها در جلسه فنی مطرح شود. اگر معتقدیم فوتسال ما در دنیا حرف برای گفتن دارد، چه اشکالی دارد که جلسه‌ای تشکیل شود حالا نمی‌دانم کمیته فنی داریم یا نه، اما افراد فنی و خسوس و دستیارانش بنشینند و حرف‌ها را مطرح کنند. اینکه در رسانه‌ها این بحث‌ها مطرح شود و تیم و آدمها تضعیف شوند، دردی دوا نمی‌شود، می‌توان این حرف‌ها را در جلسه‌ای مطرح کرد و بعد رسانه‌ها را از نتایج آن مطلع کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار