بازدید 1818

نوبت غرب است که حسن نیت خود را نشان دهد

کد خبر: ۴۵۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵ 22 November 2014
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط بین المللی نشان دهنده نیاز آمریکا به توافق با ایران است، گفت: ایران بیشترین انعطاف را در بازدیدهای کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان داده و حالا نوبت آمریکا است که حسن نیت خود را نشان دهد.

قاسم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها به دنبال استفاده صلح آمیز از انرژیی هسته ای است، گفت: این امر بعد از فتوای رهبر معظم انقلاب برای کل جهان به اثبات رسید بنابراین غرب باید دست از زیاده خواهی بردارد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب باید جمهوری اسلامی ایران را به عنوان عضوی از جامعه هسته ای بپذیرند، افزود: غرب باید بداند با تهدید و زورگویی نمی تواند از فعالیت هسته ای ایران ممانعت کند.

وی با بیان اینکه جامعه بین الملل می داند که ایران برای حل پرونده هسته ای حاضر به مذاکره و دیپلماسی است، ادامه داد: اظهارات مطرح شده مبنی بر عدم همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی نوعی باج خواهی و زور گویی به سرکردگی آمریکا است.

عزیزی با بیان اینکه خطوط قرمز مذاکرات هسته ای توسط رهبر معظم انقلاب تعیین شده است، تصریح کرد: تاکنون تیم مذاکره کننده هسته ای در چهاچوب خطوط قرمز حرکت کردند و همه مسئولان ارشد نظام حمایت خود از این تیم را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه غرب قصد مداخله در امور ایران را دارد،‌ تصریح کرد: ایران بیشترین انعطاف را در بازدیدهای کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان داده  و حالا نوبت آمریکا است که حسن نیت خود را نشان دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط بین المللی نشان می دهد که در حال حاضر آمریکا نیازمند توافق هسته ای است و ایران نیاز چندانی به آن دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی