بازدید 1765

طهماسبی: به رأی محرومیتم اعتراض می‌کنم

عضو تیم ملی دوی ۴ در ۴۰۰ متر ایران گفت: حالا که بی‌گناهی‌ام ثابت شده، سرمربی تیم و همچنین هم‌تیمی‌هایم باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۴۵۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ 22 November 2014
 عضو تیم ملی دوی ۴ در ۴۰۰ متر ایران گفت: حالا که بی‌گناهی‌ام ثابت شده، سرمربی تیم و همچنین هم‌تیمی‌هایم باید پاسخگو باشند.

احسان طهماسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص محرومیت 18 ماهه خود اظهار داشت: مسئولان کمیته انضباطی پس از تشکیل جلسه و بررسی مدارک موجود در خصوص آن صحنه رخ داده در بازی‌های آسیایی به این موضوع پی بردند که آن اتفاق کاملا غیر عمد بوده است و نقش عمدی در آن نداشتم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که اثبات شد من در آن صحنه تعمدی کاری را انجام ندادم. حالا افرادی از جمله مربی و سرمربی تیم و همچنین هم‌تیمی‌هایم باید سر خود را پایین بیندازند و پاسخگوی تهمت‌هایی که به من زدند، باشند.

عضو تیم ملی دوومیدانی گفت: دلیل محرومیت 18 ماهه من مصاحبه خلاف واقع و نشر اکاذیب علیه فدراسیون دوومیدانی است که در این مورد اعتراض خود را به رای صادره اعلام کردم و منتظر تشکیل مجدد کمیته مربوطه هستم. البته 6 ماه از این محرومیت 18 ماهه تعلیقی است و من نسبت به 12 ماه دیگر آن اعتراض دارم. بسیار امیدوارم که پاسخ اعتراضم مثبت باشد و محرومیت من بخشیده شود یا کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌تیم دو‌ی 4 در 400 متر ایران در بازی‌های آسیایی به شکلی ناباورانه‌ و با انجام یک خطا در دور مقدماتی بازی‌های آسیایی اینچئون حذف شد. حذف این تیم که بسیار مشکوک بود باعث ایراد اتهاماتی به طهماسبی مبنی بر عمدی بودن حرکت خطای او شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار