بازدید 1581

لایق: آزادکاران جوان باید پیشکسوتان را بازنشسته کنند

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: آزادکاران جوان کشتی باید با تلاش و کشتی خوب پیشکسوتان را بازنشسته کنند.
کد خبر: ۴۵۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ 22 November 2014
 مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: آزادکاران جوان کشتی باید با تلاش و کشتی خوب پیشکسوتان را بازنشسته کنند.

رضا لایق در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات بسیار خوبی بود و رقابت نزدیکی نیز بین کشتی‌گیران وجود داشت.

وی افزود: خوشبختانه برخی از چهره‌ها شناسایی شدند و برخی هم معروف بودند و سابقه قهرمانی در این مسابقات را داشتند و توانستند بار دیگر روی سکوی قهرمانی بروند. البته به هر شکل ما امیدواریم تا از دل این مسابقات استارت حضور در جام تختی و اردوهای تیم ملی زده شود و این اولین کانال ورودی برای حضور در تیم ملی کشتی آزاد است که برخی با موفقیت از آن عبور کردند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص اینکه کدام نفرات جوان بهتر ظاهر شدند، عنوان کرد: یونس سرمستی و بهروزی و چندین کشتی‌گیر دیگر که نام آنها را یادداشت کرده‌ایم، عملکرد مناسبی داشتند و در آینده می‌توان به آنها امید داشت.

لایق در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه در برخی از اوزان همچنان برخی از نفرات پیشکسوت و قدیمی روی سکو رفتند، خاطرنشان کرد: در برخی از اوزان نفرات پیشکسوت قهرمان شدند ولی به اعتقاد من این جوانان هستند که باید آنها را بازنشسته کنند. البته برخی از جوانان و ملی‌پوشان نیز مجوز داشتند تا در این مسابقات حضور پیدا نکنند اما در مجموع باید جوانگرایی شود تا در جهانی و المپیک‌های آتی بتوانیم موفق شویم.

وی در ارتباط با کشتی‌های احسان لشکری گفت: ورود لشگری به این مسابقات خوب بود. او کشتی‌های خوبی نیز گرفت و بعد از 6 ماه دوری از میادین و آسیب‌دیدگی که داشت اکنون آمادگی بهتری دارد و همین که به قوانین فدراسیون احترام گذاشته است، خوب بود. امیدوارم لشگری بتواند از جایگاه خودش دفاع کند. حضور او در قهرمانی کشور مفید بود و نباید تنها به رد و باخت یک کشتی‌گیر در این سطح توجه کرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص عدم حضور مهدی تقوی نیز تصریح کرد: تقوی در این مسابقات حضور نداشت و من شنیدم که وی اعلام کرده می‌خواهد در مسابقات اوپن حضور پیدا کند. به هر شکل مسابقات اوپن نیز یکی از کانال‌های ورود به مسابقات انتخابی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی