بازدید 1373

نصرتی: مسئولان باشگاه پیکان راضی نیستند به گسترش‌فولاد بروم

مدافع تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که باشگاه جدایی‌اش از این تیم و پیوستن به گسترش‌فولاد را قبول نکرده است.
کد خبر: ۴۵۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱ 22 November 2014
 مدافع تیم فوتبال پیکان اعلام کرد که باشگاه جدایی‌اش از این تیم و پیوستن به گسترش‌فولاد را قبول نکرده است.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره پیشنهادی که از باشگاه گسترش‌فولاد تبریز رسیده است گفت: در تمرین هفته گذشته مسئولان باشگاه با من صحبت کردند و گفتند که از سوی باشگاه گسترش‌فولاد نامه‌ای رسیده و آنها قصد جذب من را دارند.

وی افزود: باشگاه می‌خواست نظرم را در خصوص پیشنهاد گسترش‌فولاد بداند اما من گفتم تابع تصمیم باشگاه هستم. مسئولان باشگاه پیکان اعلام کرده‌اند به هیچ‌وجه حاضر نیستند من را از دست بدهند و من هم تابع همین تصمیم خواهم بود. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد و در نیم فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مدافع پیکان تهران درباره اینکه نتایج این تیم در نیم فصل اول چگونه بود، عنوان کرد: نه خوب بودیم، نه بد. خودم به عنوان بازیکن تیم توقع بیشتری داشتم تا نتایج بهتری بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

نصرتی درباره آخرین دیدار پیکان در نیم فصل اول مقابل استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: ابتدای بازی گلی خوردیم که کاملاً غافلگیر شدیم، اما در ادامه توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم. در ادامه هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد که معمر قسم می‌خورد بازیکن استقلال او را زده و پنالتی کرده است. معمر یک بازیکن مسلمان است و قسمی هم که خورد دروغ نبود، چون وقتی پای او را دیدم به شدت آسیب دیده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار