بازدید 1765

باید فکری به حال دومیدانی شود

ملی‌پوش پرش طول ایران گفت: اگر فکری به حال وضعیت فعلی دوومیدانی نشود در مسابقات قهرمانی آسیا بدتر از اینچئون نتیجه خواهیم گرفت.
کد خبر: ۴۵۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 22 November 2014


ملی‌پوش پرش طول ایران گفت: اگر فکری به حال وضعیت فعلی دوومیدانی نشود در مسابقات قهرمانی آسیا بدتر از اینچئون نتیجه خواهیم گرفت.


محمد ارزنده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد وضعیتش اظهار داشت: فعلا به دنبال درمان پای مصدومم هستم و نمی توانم تمرین بکنم. فعلا هم هیچ خبری تا سال آینده در دوومیدانی وجود ندارد و همه کارهای بدنسازی را انجام می‌دهند.

وی در خصوص وضعیت دوومیدانی کشور گفت: باید فکری به حال این رشته شده و تصمیم‌هایی گرفته شود که بیش از این دچار افت نشویم. اگر همین روال را ادامه دهیم مطمئنا در مسابقات قهرمانی آسیا در سال آینده بدتر از اینچئون نتیجه خواهیم گرفت.

ملی پوش پرش ارتفاع ایران عنوان کرد: مشکل دوومیدانی ما این است که تصمیم‌های درستی گرفته نمی‌شود. به عنوان مثال ورودی‌هایی که تعیین کردند باعث شد فشار زیادی را وارد کنیم و همین موضوع آسیب‌هایی را هم در پی داشت.

وی در مورد اینکه می‌گویند دوومیدانی کاران هم در بازی‌های آسیایی کم کاری کردند، عنوان کرد: من در تمام اردوهایی که در نظر گرفتند شرکت کردم و ضمن اینکه هیچ ورزشکاری پیدا نمی‌شود که مدال دوست نداشته باشد.

وی در پایان گفت: باید با برنامه ریزی پیش برویم و هر تصمیمی که گرفته می‌شود منطقی باشد. مسابقات قهرمانی آسیا در سال آینده مهم است و نتیجه گیری در این رقابت‌ها کمک خوبی به دوومیدانی خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار