بازدید 1718

وکیلی: می‌خواهیم شرایط روحی نوجوانان را تقویت کنیم

سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران گفت: می‌خواهیم شرایطی را ایجاد کنیم که بازیکنان نوجوانان از نظر روحی تقویت شوند.
کد خبر: ۴۵۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 22 November 2014
سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران گفت: می‌خواهیم شرایطی را ایجاد کنیم که بازیکنان نوجوانان از نظر روحی تقویت شوند.


محمد وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،درمورد شکست تیمش در هفته سوم برابر شهرداری تبریز اظهار داشت: بازی بسیار زیبایی بود؛ اگر ست نخست این دیدار را نادیده بگیریم، باقی ست‌ها شاهد بازی خوبی بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بازیکنان من در ست اول تا حدودی از حریف ترسیده بودند، گفت: این ترس باید در بازیکنان من از بین برود. هفته پیش این ترس دو ست با تیم من همراه بود و در این دیدار به یک ست کاهش پیدا کرد. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و رفته رفته این ترس کامل از بین برود.

سرمربی تیم والیبال ارتعاشات گفت: نمی‌توانم بگویم کاملاً از شرایط دیدار با شهرداری تبریز راضی بودم. بازیکنان من اگر خواستار کسب سکوی جهانی هستند باید عملکرد بهتری داشته باشند. بازیکنان من از لحاظ تجربه با بازیکنان لیگ برتر تفاوت زیادی دارند و این موضوع کاملاً طبیعی است که بازیکنان من با استرس بیشتری راهی رویارویی با این تیم‌ها شوند. با این حال من معتقدم این موضوع به زودی حل خواهد شد و هر هفته بازی بهتری از تیم ارتعاشات خواهید دید.

وکیلی حضور تیم نوجوانان در لیگ برتر به عنوان یک تیم را نکته مثبتی دانست و گفت: بازیکنان نوجوان ایران باید خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان کنند و دیدارهای لیگ برتر میدان خوبی برای کسب تجربه آن‌ها است. امیدوارم اتفاقات اینچنینی ادامه‌دار باشد تا تیم‌های پایه با قدرت بیشتری ادامه دهند و پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان ایران باشند.

وی گفت: یکی از اهداف تیم ارتعاشات این است که بازیکنان بتوانند به خوبی از لحاظ روحی تقویت شوند. مربیان این تیم قبل و بعد از هر مسابقه روی شرایط روانی تیم هم کار می‌کنند و مشکلی از این لحاظ نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی