بازدید 2812

قرائتی: انقلابی‌ماندن مهمتر از انقلابی‌بودن است

برخی ها در مسایل مختلف از جمله بحث ولایت و رهبری ریزش کردند
کد خبر: ۴۵۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ 21 November 2014
رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه عده ای در امتحان های مختلف سیاسی رفوزه شدند گفت: انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمینمحسن قرائتی شامگاه پنجشنبه در سالروز شهادت حضرت علی بن حمزه(ع) و آیت الله سید محمد ذوالانوار(امام) در این حرم مطهر افزود: برخی ها در مسایل مختلف از جمله بحث ولایت و رهبری ریزش کردند و معلوم می شود که انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی بودن است.

وی با بیان اینکه خداوند لحظه به لحظه انسان ها را آزمایش می کند افزود: عده ای در داخل کشور در امتحان های مختلف سیاسی، مکتبی، اقتصادی،روحی و روانی ریزش کرده و رفوزه شدند.

قرائتی افزود: اگر کسی شعار بدهد اما به آن عمل نکند، ظالم است و خداوند در قرآن کریم آورده است که مردم برای حل مشکلات خود باید با فرعون زمان خود بجنگند.

وی گفت: بر اساس فرموده قرآن کریم، انبیاء الهی فرماندهان ارشد نظامی بودند لذا ما نیز باید در زندگی فردی و اجتماعی دنباله رو آنها باشیم.

قرائتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتقادات وهابی ها که توسل و زیارت را شرک می دانند افزود: برای وهابی ها اگر صندوق یادگار آل موسی و هارون باشد آرام بخش است اما اگر صندوق یادگار امام موسی بن جعفر(ع) باشد آرام بخش نیست.

آیین ویژه سالروز شهادت حضرت علی بن حمزه(ع) نوه امام موسی بین جعفر(ع) و بزرگداشت آیت الله سید محمد ذوالانوار(امام) با حضور جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت علی بن حمزه(ع) شیراز برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار