بازدید 2025
نقی‌زاده:

برای گرفتن ۳ امتیاز بازی با راه‌آهن هم‌قسم شده‌ایم

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: طی روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ و برای گرفتن سه امتیاز بازی با راه‌آهن هم‌قسم شده‌ایم.
کد خبر: ۴۵۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶ 20 November 2014
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: طی روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ و برای گرفتن سه امتیاز بازی با راه‌آهن هم‌قسم شده‌ایم.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تبریز، علیرضا نقی زاده درخصوص شرایط تیم در آستانه دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی با راه‌آهن را نصیب خودمان کرده و به وضعیت‌مان در جدول سروسامانی دهیم.

وی در ادامه افزود: تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ و برای گرفتن سه امتیاز بازی با راه‌آهن هم‌قسم شده‌ایم و به طور حتم در این دیدار حمایت هواداران می‌تواند برای کسب این سه امتیاز به ما کمک کند.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز درباره بازی یکشنبه تیمش مقابل راه‌آهن گفت: راه‌آهن تیم بسیار خوبی است. ولی ما در شرایطی نیستیم که به اسم تیم حریف نگاه کنیم و فقط چشم به سه امتیاز این دیدار داریم تا بتوانیم در جدول رده بندی شرایط را بهتر کنیم.

وی با اشاره به کارنامه درخشان فراز کمالوند در تیم‌های سابقش خاطرنشان کرد: فراز کمالوند یک مربی بادانش است که در همه‌جا موفق بوده و ما امیدواریم ایشان در گسترش فولاد هم موفق عمل کند و تیم را به رتبه‌های بالای جدول رده بندی برساند تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.

نقی زاده در خصوص پیوستن محمد ابراهیمی به تیم گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: چون محمد ابراهیمی با نظر شخص کمالوند برای پیوستن به گسترش انتخاب‌شده، قطعاً می‌تواند در نیم‌فصل دوم برای تیم ما مفید باشد.

وی تأکید کرد: ما امیدواریم با پیوستن بازیکنان خوب در نیم‌فصل به تیم، بتوانیم گسترش را به جایگاهی که درشان مردم تبریز است، برسانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار