بازدید 17131
۷

درمان جراحات جوان خرم آبادی ناشی ازحمله گرگ نیازمند اقدام سازمان محیط زیست

اخطار: این گزارش حاوی تصاویر ناراحت کننده می باشد
کد خبر: ۴۵۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۱ 19 November 2014
روز ۲۶ شهریورماه سال جاری هنگامیکه یک خانواده خرم آبادی به منظور تفریح به روستای گل زرد واقع در محدوده رودخانه کاکارضا در اطراف خرم آباد رفته بودند مورد حمله یک گرگ خاکستری قرار می گیرند.

به گزارش دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران، در این هنگام امیر عالیخانی جوان ۲۷ ساله که سرپرست خانواده بود با گرگ بالغ گلاویز شده و هر دو به درون رودخانه سقوط می کنند.

امیر عالیخانی و گرگ مدتی با یکدیگر گلاویز بوده و در جریان این حادثه گرگ به شدت مرد جوان را از ناحیه دستها و صورت مجروح کرده و در نهایت گرگ به آن سوی رودخانه رفته و فرار می کند.

کارشناس مسئول نظارت بر حیات وحش محیط زیست لرستان در این باره گفت: پس از این واقعه امیر عالیخانی به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی و مداوا قرار می گیرد اما شدت جراحات وارده به حدی است که صورت و بینی این جوان نیازمند چندین عمل حراحی پلاستیک و ترمیمی دیگر است.

بهرام رمضانی اظهار داشت: هزینه عمل جراحی و درمان های تکمیلی مورد نیاز بسیار سنگین بوده و متاسفانه امیر عالیخانی توان تامین و پرداخت آنرا ندارد.

رمضانی گفت: از مسئولین و جامعه پزشکی کشور تقاضا داریم در صورت امکان، این جوان خرم آبادی را در انجام مراحل درمانی و برخورداری از سلامتی و بازگرداندن چهره طبیعی به وی یاری نمایند.

کارشناس مسئول نظارت بر حیات وحش محیط زیست لرستان از مردم خواست از ورود بدون همراهی افراد بومی به عرصه های طبیعی که شناختی از آن ندارند و از ورود بدون هماهنگی به مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست خودداری نمایند.

کامران سپهوند کارشناس حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان در مورد خسارت وارده به آقای امیر عالیخانی گفت: طبق قانون خسارت وارده به افرادی که از ناحیه جانوران وحشی مورد هجوم قرار گرفته و کلیه موارد ایمنی را رعایت نموده باشند از سوس سازمان حفاظت محیط زیست قابل جبران می باشد. البته این در صورتی است که آزاری از ناحیه فرد به جانور وارد نشده و یا احتمال گریز شخص از آن جانوران وحشی وجود نداشته باشد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۷
شفای عاجل انشالله !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
دمش گرم مردونه جنگیده
خانم ابتکار در این زمینه مساعدت کنید.
اگر دست من میفتاد اون گرگه میدونستم باهاش چیکار کنم
لطفا به این جوان کمک کنید
یکی از عکسها به نظر میاد دستکاری شده باشه!
با بقیه عکسها سازگاری نداره
احسنت بر شجاعت غیور مرد لر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی