بازدید 6004

عمو پورنگ در نمایشگاه مطبوعات

مجری برنامه عموپورنگ، از تدارک و برنامه ریزی برای روی آنتن رفتن سری جدید این برنامه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶ 13 November 2014
مجری برنامه عموپورنگ، از تدارک و برنامه ریزی برای روی آنتن رفتن سری جدید این برنامه خبر داد.

داریوش فرضیایی روز پنجشنبه در بازدید از غرفه ایرنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، اظهار داشت: طرح هایی برای سری جدید برنامه داریم.

وی درمورد اتمام برنامه های عموپورنگ و حواشی به وجود آمده، گفت: نمی دانم چرا هر وقت برنامه هایمان تمام می شود؛ بازار شایعات پشت سرمان شلوغ می شود.

مجری برنامه عموپورنگ افزود: شایعاتی همچون دستگیری و بردن عمو پورنگ و یا بسته شدن برنامه در محافل می پیچد، اما باید تاکید کنم که این مطالب فاقد ارزش است.

فرضیایی ادامه داد: معمولا هفت یا هشت ماه دیگر برنامه نمی سازیم و پس از آن با طرحی نو و ایده هایی جذاب بار دیگر روی آنتن می رویم.

وی خاطرنشان کرد: برای سری جدید عمو پورنگ اگر خدا عمری دهد در خدمت مردم خواهیم بود.

فرضیایی درمورد اسم برنامه عمو پورنگ اظهار داشت: در سال 1378 برنامه ای عروسکی با عنوان پورنگ و تورنگ به روی آنتن سیما می رفت، که پس از اتمام دیگر این عروسک ها در برنامه جدید نبودند و فقط اسم پورنگ ماند.

وی یادآور شد: اسم عمو پورنگ یک عنوان فانتزی است که بچه ها در ذهنشان می ماند و بر همین اساس نیز در برنامه های جدید از آن بهره بردیم.

فرضیایی درمورد کمپین کودکان غزه نیز اظهار داشت: این از جمله کارهایی بود که متفاوت با سایر آثار شد و در ارتباط با اعلام حمایت از کودکان بی پناه و مظلوم غزه بود.

وی گفت: این اقدام کاری از دل بود که تیم عمو پورنگ سردمدار این قضیه بود و خوشبختانه تمامی هنرمندان ایران زمین نیز در این جهت با ما همکاری کردند.



*** مجری برنامه های کودک خطاب به رییس مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: دست شما را می بوسم و فکر کنید کودکان کار فرزند خودتان هستند.

داریوش فرضیایی (عموپورنگ) خطاب به پورمحمدی افزود: با بیان اینکه حوره فعالیت شما کودک است و مهمترین اقداماتی که برای کودکان کار می توان انجام داد چیست؟ گفت: در حوزه خودم فکر می کنم که باید دست به دامن مسوولان شوم و بگویم که این بچه ها قرار است فردا برای من و شما تصمیم بگیرند و اگر اینها از اجتماع و مدرسه دور باشند مطمئنا صدمه خواهیم دید.

وی اضافه کرد: ما باید بچه ها را از این محیط دور کنیم و اجازه دهیم همراه با همسالان خود در مدرسه و اجتماع حاضر شوند.

این مجری برنامه کودک اظهار داشت: این کودکان اگر به جای نشستن پشت نیمکت های مدرسه، به کوره ها بروند و یا در مکان های دیگر به بیگاری کشیده شوند، آسیبی غیر قابل جبران در آینده حتما در انتظار ما خواهد بود.

خبرنگار ایرنا با طرح این سوال که وزیر دادگستری رییس مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در ایران است و شما چه صحبتی با او دارید، گفت: دست شان را می بوسم و می گویم فکر کنید کودک کار بچه خودتان است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور 560 رسانه مجازی و مکتوب در مصلی تهران برپا شد و فردا جمعه طی مراسمی به پایان می رسد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار