بازدید 3430

مدیرعامل تیم شهروند ساری از کادر فنی تیم حمایت کرد

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری اعلام کرد که به رغم نتایج ضعیف کسب شده تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، از کادر فنی تیم تا پایان رقابت ها حمایت می کند .
کد خبر: ۴۴۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵ 13 November 2014
' سعید نجاریان ' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : ' سیدمهدی ابطحی ' از مربیان امتحان پس داده فوتسال ایران است و نتایج قابل دفاعی در همه تیم های گذشته خود داشت .

وی بیان کرد : بخش عمده ای از مشکلات تیم در 10 هفته سپری شده ، استفاده نکردن از موقعیت های گلزنی بود که باید تلاش کنیم این نقطه ضعف را برای رسیدن به پیروزی در بازی های آینده برطرف کنیم .

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری افزود : جایگاه تیم در جدول رده بندی ، مطلوب نیست اما تصمیمی برای تغییر سرمربی وجود ندارد و امیدواریم با تلاش بیشتر کادر فنی و بازیکنان، از انتهای جدول رده بندی فاصله بگیریم .

نجاریان ادامه داد : با وجود اعلام حمایت از کادر فنی، برخی نتایج کسب شده بخصوص در بازی های خانگی ، قابل قبول و توجیه پذیر نیست .

وی گفت : در فرصت 20 روزه تعطیلات لیگ، ترمیم نقاط ضعف در دستور کادر فنی قرار دارد و باید تلاش کنیم برخی عقب ماندگی ها مانند ضعف قوای جسمانی را با انجام تمرینات فشرده جبران کنیم .

تیم فوتسال شهروند ساری که قرار بود امیدهای دوستداران فوتسال مازندران را زنده کند،این روزها در شرایطی به تعطیلات لیگ رفت که حال و روز خوبی در جدول رده بندی ندارد و باید هر چه سریعتر برای رفع مشکلات تاکتیکی تیمی که تنها نماینده استان های شمالی در این رقابت ها است،اندیشه های تازه ای یافت .

بر اساس آماری که سایت رسمی این باشگاه منتشر کرد ، این تیم در43 بازی اخیر شامل 7 بازی پایانی فصل91 و کل بازیهای لیگ پارسال و 10 بازی این فصل ، فقط در چند بازی موفق شد نیمه اول را با برتری به رختکن برود که این آمار بسیار نگران کننده ، بخشی از دلایل ضعف در نتیجه گیری این تیم است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست