بازدید 27546

درگیری خونین بر سر جای پارک خودرو!

چندین مرد جوان و میانسال که به خاطر جای پارک با یکدیگر درگیر شده بودند، ‌به دلیل اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۴۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ 10 November 2014
چندین مرد جوان و میانسال که به خاطر جای پارک با یکدیگر درگیر شده بودند، ‌به دلیل اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت ۸ صبح ۱۷ آبان ماه ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یک مورد درگیری دست جمعی در آدرس خاک سفید خیابان امین، مطلع و جهت بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.  
 
مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که چندین نفر مرد جوان و میانسال در حالی که صورت‌های آنان خون آلود است در حال نزاع و درگیری هستند.  
 
ماموران با مداخله جهت جدا کردن طرفین دعوا تلاش کرده که اثر بخش نبوده، ‌لذا با توجه به شدت درگیری و کنترل اوضاع، ماموران با سلاح سازمانی اقدام به شلیک یک تیر هوایی نمودند و در ادامه با تلاش عوامل و نیروهای کمکی دیگر به درگیری خاتمه دادند.  
 
در این خصوص تعداد ۶ نفر به دلیل اخلال در نظم عمومی به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ امیر هوشنگ امیری رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در این باره گفت: طی بررسی‌های صروت گرفته مشخص شد علت این درگیری خونین، بر سر جای پارک خودرو بوده است. پرونده متهمان جهت تعیین و تکلیف به مرجع قضایی ارسال شد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۴
انتشار یافته: ۳۹
به به . قابل توجه شهردارهای قبلی و فعلی. آقا همه ملت ایران بیایند تهران همه چیز درست می شود!
امضاء : یک تهرانی که جایی برای فرار ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
عزیز تهرانی
شما اگر سری به روستاها و شهرستانها بزنی اوج محرومیت را می توانی ببینی. بسیاری از روستاهای ما برای ده لیتر آب آشامیدنی باید دهها کیلومتر راه بروند. اگر بودجه ها درست تقسیم شود و اگر اشتغال و کار مناسب فراهم باشد، تهران همچین جای دلچسبی برای زندگی نیست. شما کافی است سری به خبر روز گذشته با عنوان تشنگی مردم کالشور (شور دره) بزنی:
http://www.tabnak.ir/fa/news/448055
70000 سال تاریخ داریم
فرهنگ اصیل ایرانی اینه ،توی رانندگی معلوم میشه نه در تعارف به یکدیگر هنگام عبور از در.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
آفرین گل گفتی
توجه کردی از یه چهارچوب در که میخوایم وارد بشیم چقدر به همدیگه تعارف میکنیم ولی موقع رانندگی تا زانوی خودمون رو به گاز فشار میدیم تا از اون طرفی جلو بزنیم
باید واقعا از این رفتاری که داریم خجالت بکشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
خیلی زیبا و سنجیده گفتین
چقدر بچه گانه . بعضی آدم ها تا آخر عمرشان کودک باقی می مانند ولی همین آدمها ادعایشان از همه بالاتر است و خود را بهترین می دانند و دچار غرور و خودشیفتگی هستند .
چه بر سر ما اومده همه روانی شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
همه روانی شدن سوار گاری شدن
دو روز دیگه آزاد میشن باز میوفتن به جون ملت
بی فرهنگییییییییییییییییییییییی..................
آبروي هرچي مرد رو بردند. آخه آدم عاقل سر جاي پارك دعوا ميكنه. عقل بعضي از مردم تو سن 6 سالگي متوقف شده.
سامان دهی پارکینگ حاشیه ای در خیابان های فرعی با دریافت پارک بها و خط کشی ناپیوسته زرد در لاین حاشیه ای خیابان های اصلی به علامت مسیر حمل ونقل عمومی چاره کار است.پارکینگ حاشیه ای تقاضایی افزاینده است که فاصله آن با عرضه کم را پارک بها پر می کند اما نه با فروش حاشیه خیابان اصلی که موجب انسداد عبور و مرور می شود... در اینخصوص پیشنهاد مفصلی دارم اگر علاقه مندی باشد تقدیم کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
خیرعلاقه مندنیستیم!!
به قول فامیل دور:من دیگه حرفی برای گفتن ندارم .
اون منطقه باید طرح تعریض خیابان های اصلی به اجراء در بیاد و خیلی از منازل خریداری و تخریب بشه، تاخیر در این قضیه جای تامل داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
چه ربطی به درگیری داره؟!
هر آدمي به غير از كودك درون يك خر درون هم دارد كه بعضي وقت ها بجاي كودك دورن وارد عمل ميشود.اين مورد هم به همون دليله ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
ببخشيد اين منفي رو خر درونم داد...
وقتي شهرداريها جريمه كسر پاركينگ چند ده ميليوني از ساختمانهاي احداثي بدون پاركينگ را اخذ مي كنند و بجاي ساخت پاركينگ عمومي با اين مبالغ دريافتي، به خود و سايرين پاداش مي دهند، آخرش تو شهرهاي ما سر پاركينگ جنگ خواهد شد اين خيلي خوبه!!!!!!!
درست عین ژاپن
این درگیری ها در اغلب کوچه های تهران وجود دارد. باید تعداد پارکینگ های شهری و نیز جای پارک ها افزایش داده شود. بنده شده گاهی یک ساعت دنبال جای پارک ده بار یک خیابان را دور زده ام تا جای خالی پیدا شود.
هفته قبل بالباس مشگی کنارهم سینه وزنجیرمیزدندوپلوی نذری راکنارهم میخوردندواکنون.......
مقصر اصلی حادثه شهرداری است که فقط تراکم فروش است و برای پارکینگ طبقاتی فکری نمیکند
فقط دارم تاسف میخورم که توی چه مملکتی داریم زندگی میکنیم!
کشورهای دیگه دارن ماهواره و انسان میفرستند کره ماه و مریخ و انوقت ما سر جای پارک ماشین همدیگرو خونین و مالین مکنیم...
کلا شرق تهران بخصوص تو مناطق مسکونی بخاطر بافت سنتی و قدیمیش، اکثر ساختمانها پارکینگ ندارند و دعوا سر جای پارک زیاد اتفاق می افتد. بهتر است مسئولان به فکر این مسئله باشند و در اولین اقدام به ساختمانهای بدون پارکینگ مجوز پایان کار ندهند.
آقاي شهردار و قتي تراكم بدون پاركينگ فروختين نتيجش اينه . اين اوليش نيست آخريشم نيست ما هميشه داريم اين بحث ها رو تو محل خودمان ميبينيم.
بنده ساكن شهرك وليعصر منطقه 18 هستم. در اين منطقه اكثر منازل يك طبقه و تك خانواده بود در يك كوچه اي كه كلا 5 ملك وجود داشت و 5 خانواده زندگي ميكردند در حال حاضر بدون هيچ تغييري در هندسه كوچه و بررسي ظرفيت پذيرش جمعيت 70 خانواده در آن كوچه زندگي ميكنند . كجاي دنيا اين شكلي برنامه ريزي ميكنند . بنده از تابناك خواهش دارم نسبت به اين مسئله موضع داشته باشند. آيا اين مسئله جزئ رفاه عمومي محسوب نمي شود؟
تو افسيره اگر جلوي يه خونه مثلا 3 طبقه پارك كني صاحبخونه يكي از واحدها سرش رو مياره بيرون و ميگه جاي پارك منه ميگم سه تا ماشين مگه رو هم ميزارن كه شماه صاحب خيابون هم شدين . تازش اگر هم يواش ماشين رو بزاري و بري اينقدر با فرهنگ شدن ( تمدن ايراني ) با لقد درب ماشينت رو داغون ميكنن . تو ميمامي يقه كي رو بگيري .مغازه ها هم بدتر با سنگ تو خيابونها جلو مغازشون رو ميبندن ميگن ماشين بار ميخواد بياد.آقايوني كه تو مجلس به فكر همه چي هستيد الا دردهاي اينچنيني شهرداري كه كاري نتونست بكنه لطفا شما قانوني تصويب كنيد كه اجازه اين دعواها و مشاجرات داده نشود. خيابانها و جلوي درب خانه ها ملك شخصي نيست اين رو فرهنگ كنيد نزاريد ديگران برامون فرهنگ سازي كنند . چشمها را باز كنيد
اين دعواها در تهران زياده- اول موضوع پاركينگه بعد ديگه حيثيتي ميشه و تعجب نكنيد اگر به قتل هم منجر بشه-----موضوع مهمتر از اينها اينه كه آقا اعصاب مردم خورده و آستانه تحملها پايين---تبعات زندگي هاي بي برنامه-آلودگي و ...
وافعا همه ما همینیم
ملت بی فرهنگی هستیم
جدال خاک سپید را سر پارک خودرو دیدی؟
تو بخوان چنین جدل را و ببین چنان نتیجه
بنگر که تا چه حد است مقام بی تمدن
بابا این چه وضعی توتهران که همه شهرستانیها شهر خودشون رو ول کردن اومدن اینجا بطوریکه تواین شهر دیگه نمیشه نفس کشید -نه مترو واتوبوس جادارن ونه خیابونها.
من 15سال بدلیل کارم شهرستان بودم ولی چون اصلا اهل تهران هستم واز رفت واومد خسته شده بودم مجبور شدم بیام تهران که می بینم اینجا هم دیگه جای زندگی نیست وتوشهرستان بودیم هی میگفتن بومی وغیر بومی . ما اونجا غیر بومی بودیم باتموم مشکلاتش وحال اومدیم اینجا می بینم اینجا هم غیر بومی شدیم.آخه با این وضع چی کار کنیم وگناهمون چیه که تواین محدوده کشور بدنیا اومدیم.
شهرستانیها توشهر خودشون میگن همه کارها باید دست بومی ها باشه توتهران وشهرهای بزرگ مثل کرج هم همه شغلهای کلیدی روصاحب شدن وفامیلاشون رو میارن اینجا سرکار میذارن وما بومیهای اینجا باید مشکلات اونا رو تحمل کنیم.دولت باید یک کاری بکنه برای این مهاجرت بی رویه .
از کجا معلوم که آقایانی که به جان هم افتادند تهرانی بودند که دوستان در یادداشت های خود تهرانی ها را بی فرهنگ نامیده اند.
فرهنگ اصیل ایرانی در لابلای کتاب های ناب در گوشه گوشه کتابخانه ها خاک می خورد. پدران ما گلستان و بوستان سعدی خواندند و ادب از ادیبان اموختند و کتابهای درسی نسلهای بعد همه پر از متون بی محتوایی است که آثاری از فرهنگ در ان نیست و هم باشد بقدری کم است که نمی تواند موثر باشد. وضعیت فعلی حاصل عدم توجه به فرهنگ اصیل ایرانی است. البته باید این را نیز از یاد نبریم که ادیبان فرهنگ ساز همه مسلمان بوده اند و فرهنگ اصیل ایرانی بی تردید اسلامی نیز می باشد.
الان در کدام کتاب احترام به پدر و مادر و بزرگترها آموزش داده می شود، در کدام کتب آداب راه رفتن در خیابان، آداب غذا خوردن، اداب آب خوردن، آداب احترام به حقوق افراد ناتوان و ... تدریس می شود. حاصل اش همین می شود که می بینیم (مسابقه در راه رفتن در پیاده رو، مسابقه در رانندگی، مسابقه در خوردن غذا در سر سفره ها و میزهای عمومی مانند سمینار، کنگره ، نذری و ... جای پارک و امثالهم.
ای کاش به اصل خود برگردیم و در اجتماع به هم احترام بگذاریم
ريشه اين كارو بايدجست
به فهم وشعور بربادرفته ملت بايد خنديدو خنديد
حالا هی خودروی شخصی تولید کنید...مبادا حمل و نقل عمومی رو افزایش بیدنا گناهه!...
آقایون مجلسی ها: مشکل کشور ما ساپورت نیست که بخاطرش قانون میذارین و در صحن علنی مجلس پخش میکنید! ایناس ک بخاطرش چاقوکشی و خون ریزی میشه تا این حد که پلیس باید گلوله شلیک کنه...
حالا ممكنه همين اشخاص شب پيش خانه هم مهمان بودند وموقع خداحافظي يك ساعت به هم تعارف مي كردند انوقت سر جاي پارك به جان هم ميافتند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار