بازدید 5546

انریکه: آنقدر عصبانی‌ام که حد ندارد

کد خبر: ۴۴۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱ 02 November 2014
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست خانگی شوک‌آور تیمش برابر سلتاویگو گفت از این پس ممکن است شک و شبهاتی در توانایی و قدرت بارسلونا در این فصل شکل بگیرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) در دهمین هفته لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ برابر سلتاویگو با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد که این دومین شکست متوالی کاتالان‌ها پس از باخت هفته گذشته در ال‌کلاسیکو بود و سبب شد آنها به رده سوم جدول سقوط کنند.

بارسلونا در شرایطی برابر تیم فصل گذشته انریکه تن به شکست داد که در این بازی چهار بار (دو بار مسی و دو بار نیمار) توپ را به تیرک دروازه زد و مسی هم در این بازی یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد. البته عملکرد درخشان سرخیو، دروازه‌بان سلتاویگو هم در ناکامی بارسلونا برای رسیدن به گل سهم بسزایی داشت.

انریکه در پایان بازی اظهار داشت: ما 19 شوت داشتیم که 9 شوت‌مان داخل چارچوب بود و چهار بار به تیرک زدیم. گاهی اوقات توپ داخل دروازه نمی‌رود. من نگران نیستم و نگرش بازیکنانم را در این بازی دوست داشتم اما از اینکه نتوانستیم بازی را ببریم آنقدر عصبانی‌ام که حد ندارد. مطمئناً یکسری چیزها در تیم‌مان هستند که باید ارتقا پیدا کنند اما من از اینکه تیمم در یک بازی دیگر این تعداد موقعیت داشته باشد، خوشحال می‌شوم.

انریکه افزود: معمولاً بازی‌هایی اینچنینی را باید برد اما امشب شب ما نبود. اگر قدر فرصت‌های‌تان را ندانید و البته دروازه‌بان حریف هم روی فرم باشد، طوری نتیجه می‌گیرید که ما در این بازی گرفتیم.
انریکه با اشاره به باخت هفته گذشته تیمش برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو اعتراف کرد تیمش پس از قبول دومین شکست متوالی خود در لالیگا (اتفاقی که برای اولین بار از ماه می سال 2009 رخ می‌دهد) هفته حساسی را پیش روی خود می‌بیند.

وی افزود: این شکست‌ها دردآور هستند و ممکن است شک و شبهاتی را درباره تیم ما به وجود آورند. باید ببینیم که چه کاری از دست‌مان برای تغییر این شرایط برمی‌آید. از حالا ما یک هفته مهم را پیش روی خود داریم. مهمترین چیز این است که وضعیت‌مان را ارتقا دهیم و نشان دهیم که آماده تغییر شرایط هستیم. نتایج حریفان ما تا زمانی که پیشرفت نکنیم برای ما اهمیت نخواهد داشت. بازیکنان، مربی و باشگاه باید خود را برای بازی بعد آماده کنند، چرا که گزینه دیگری نداریم.

سرمربی پیشین سلتاویگو خاطرنشان کرد: در این مقطع از فصل قربانی کردن خودمان و گفتن اینکه همه چیز اشتباه بوده،‌ آسان است اما من اهل چنین چیز‌هایی نیستم و باید بگویم که به کاری که در حال انجام دادن هستیم ایمان دارم. سلتاویگو تیمی است که نتیجه گرفتن مقابل آن کار آسانی نیست. مهم نیست که من چقدر شیوه بازی تیمم را دوست داشتم چون در فوتبال تیمی پاداش می‌گیرد که مؤثر بازی کند و ما مقابل دروازه حریف تأثیرگذار ظاهر نشدیم.

انریکه که تیمش چهارشنبه این هفته در لیگ قهرمانان اروپا به خانه آژاکس می‌رود، در بازی برابر سلتاویگو جرارد پیکه را از ترکیب بارسلونا کنار گذاشت که این موضوع برای برخی خبرنگاران سؤال برانگیز بود.

انریکه درباره دلیل نیمکت‌نشینی پیکه گفت: او به دلایل فنی در ترکیب قرار نداشت. من درباره ترکیب تیمم حرف نخواهم زد، چه الان و چه در آینده.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار