بازدید 13477

پاسخ مخابرات به مخاطب ساکن یافت آباد

کد خبر: ۴۴۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ 01 November 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
ضمن سلام و عرض ادب
متأسفانه کماکان مشکل خط adsl اینجانب پابرجاست و هربار که به مرکز مخابراتی شهید محسنیان مراجعه کرده و یا تماس میگیرم با برخورد بد مواجه شده و هیچگونه پاسخ درستی نمیدهند و با عصبانیت میگویند " اگر خیلی سختتان است بروید وایمکس بگیرید چون به هیچ وجه امکان راه اندازی adsl تا ابد !!! در آن منطقه وجود ندارد ( نقل به مضمون از طرف رییس مرکز مخابراتی شهید محسنیان ) " سوال اینجاست آیا چون منطقه شاد آباد در پایین ترین مناطق تهران است اینگونه باید با ارباب رجوع برخورد شود ؟ ظاهرا هرقدر که از مرکز شهر تهران دورتر شوی به همان نسبت هم باید میزان توقع کمتری در پاسخگویی محترمانه از سوی مسؤولین داشته باشی !!!
باتشکر از سایت خوب تابناک که تنها مرجع پیگیری بنده برای این مشکل است .

پاسخ:
باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره 113/268/ت مورخ93/07/28آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،طی بررسی های بعمل آمده درحال حاضر به دلیل عدم امکانات درمحل مذکور برقراری سرویس adslمیسر نمی باشد.لذا باتوجه به اجرای طرح توسعه ونصب onu،بزودی امکان واگذاری سرویس فوق به مشترک فراهم می شود.

با توفیق الهی
حسنعلی ذوالفقاری
معاون دفتر روابط عمومی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی