بازدید 4015
الجزيره:

تظاهرات درمصر عليه عبدالفتاح السيسي

در اعتراض به مهاجرت اهالی شبه جزیره سینا در مصر تظاهرات در بیشتر استانها علیه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور ادامه دارد.
کد خبر: ۴۴۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸ 31 October 2014
در اعتراض به مهاجرت اهالی شبه جزیره سینا در مصر تظاهرات در بیشتر استانها علیه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور ادامه دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، «امیر محمد» روزنامه نگار مصری در گفتگو با این شبکه تصریح کرد تظاهرات امروز با عنوان «نظامی گری در سینا» علیه دولت ادامه دارد.

وی افزود: ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت اعلام کرد تظاهر کنندگان در استانهای«قاهره»،«الجیزه»، «الفیوم»،«عین الشمس»، «بنی سویف»، «سوهاج»،«اسیوط» و«المنیا» از ارتش خواستند مهاجرت اهالی سینا را متوقف سازد.

وی خاطر نشان کرد: تظاهر کنندگان تاکید کردند آنچه در سینا رخ داده است شکستی برای دولت و ارتش محسوب می شود و خواستار متوقف ساختن مهاجرت اهالی سینا شدند.

روزنامه نگار مصری در ادامه این مطلب افزود: نیروهای امنیتی به سوی تظاهر کنندگان گلوله های ساچمه ای و گاز اشک آور شلیک کردند که در این میان دو نفر از تظاهر کنندگان از ناحیه کتف و سر زخمی شدند.

وی افزود: نیروهای امنیتی مصر هفت دختر را در استان «دقهلیه» بازداشت کردند اما ممکن است با پایان گرفتن تظاهرات آنها را آزاد کنند.

وی خاطر نشان کرد: تظاهر کنندگان در این تظاهرات خواستار بازگشایی مسجدالاقصی شدند و اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مسجد الاقصی را بی حرمتی به این مسجد دانستند.

وی افزود: تظاهر کنندگان همچنین خواستار محاکمه عبدالفتاح السیسی شدند.

تظاهر کنندگان همچنین روی برخی از پلاکاردها نوشته بودند السیسی مسئول نخست کشته شدن سربازان مصری در منطقه القوادیس است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی