بازدید 3982

کانتونا: مورینیو و بیلسا را دوست دارم

کد خبر: ۴۴۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵ 31 October 2014
هافبک پیشین منچستریونایتد از علاقه‌اش به سرمربی پرتغالی چلسی و مارچلو بیلسا آرژانتینی سخن گفت.

به گزارش تسنیم، اریک کانتونا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «France 2» گفت: خیلی طرفدار المپیک مارسی نیستم ولی از مارچلو بیلسا خوشم می‌آید. به نظرم او مربی باشخصیت و باکاریزمایی است. او فوتبالِ خوب را می‌شناسد. بیلسا کمی شبیه مورینیو است و هر دوی آنها را دوست دارم. وقتی بیلسا و مورینیو در کنفرانس خبری حضور پیدا می‌کنند می‌دانیم که اتفاقی خواهد افتاد. دوست دارم صحبت‌های آنها را گوش بدهم. از ایده‌ها و پاسخ‌هایی که این دو به پرسش‌های خبرنگاران می‌دهند، خوشم می‌آید.

ستاره پیشین شیاطین سرخ تصریح کرد: ژوزه و مارچلو پشت بازیکنان‌شان هستند حتی اگر مرتکب اشتباه شده باشند. همیشه در کنفرانس خبری که این دو شرکت دارند، اتفاقی رخ می‌دهد ولی این مانع از رسیدن تیم‌شان به پیروزی و داشتن تیمی فوق‌العاده نمی‌شود.

چلسی تحت‌ هدایت ژوزه مورینیو فصل جاری لیگ برتر انگلیس را خیلی خوب شروع کرده و در حال حاضر با 23 امتیاز بدون شکست صدرنشین بلامنازع لیگ برتر است. در سویی دیگر المپیک مارسی با بیلسای آرژانتینی شروع خوبی در فصل جاری لوشامپیونه فرانسه داشته و اکنون با چهار امتیاز برتری نسبت به پاری‌سن‌ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی صدرنشین این رقابت‌هاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار