بازدید 4257

چين، آمريکا را به حمله سایبری متهم کرد

رئیس اداره ملی اطلاعات اینترنتی چین روز پنجشنبه گفت هشتاد درصد پایگاه های اینترنتی دولتی چین هدف حملات هکرها قرار گرفته اند و بیشتر این حملات نیز از آمریکا صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۴۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰ 31 October 2014
رئیس اداره ملی اطلاعات اینترنتی چین روز پنجشنبه گفت هشتاد درصد پایگاه های اینترنتی دولتی چین هدف حملات هکرها قرار گرفته اند و بیشتر این حملات نیز از آمریکا صورت گرفته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر لو وی ضمن محکوم کردن استفاده از «فناوری برتر برای حمله به اسرار و سرقت آنها» گفت گفتگوهای امریکا و چین درباره امنیت سایبری بدون مانعی پیش می رود. این اظهار نظر وی در شرایطی بیان می شود که به نظر می رسید هفته قبل گفتگوهای دو طرف در این زمینه متوقف شده است.

یانگ جیچی رایزن دولتی چین این ماه به جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفت از سرگیری همکاری چین و آمریکا در بحث امنیت سایبری به سبب «رویه های اشتباه آمریکا» امری دشوار است.

لو در نشستی خبری در پکن گفت دو کشور «اختلافات ولی در عین حال اشتراکاتی» دارند. وی ابراز امیدواری کرد که دو طرف به یک زمینه مشترک دست یابند.

اقدام امسال وزارت دادگستری آمریکا در متهم کردن پنج نفر از کارکنان ارتش چین به هک کردن سایت شرکت های آمریکایی با هدف سرقت اسرار تجاری آنها باعث شد بحث همکاری واشنگتن و پکن در زمینه مبارزه با جرایم اینترنتی متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پکن، بعد از اظهارات ادوار اسنودن پیمانکار سابق سازمان امنیت ملی آمریکا درباره دسترسی آمریکا به شبکه ها و سرورهای اینترنتی در چین و هنگ کنگ، مقامات پکن اتهامات خود درباره حملات اینترنتی دولت آمریکا علیه خود را افزایش داده اند.

لو همچنین از ممنوعیت سرویس های اینترنتی خارجی از قبیل فیس بوک در چین دفاع کرد و گفت این اقدام با هدف تامین منافع ملی صورت گرفته است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی