بازدید 10359

صفار: نام مسعود ده‌نمکي بر تارک بهار هماره مي‌درخشد!

کد خبر: ۴۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۶ 21 April 2009
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پيامي به كارگردان فيلم پر مخاطب اخراجي‌ها -2، اقبال عمومي از اين فيلم را نقطه عطفي تاريخي در سپهر ايراني هنر هفتم دانست.

به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، متن پيام محمد حسين صفار هرندي به مسعود ده نمكي كه اول ارديبهشت ماه صادر شد، به اين شرح است:

رکوردشکني روزانه فروش فيلم اخراجي‌ها - 2 اين روزها به خبر هيجان‌انگيزي تبديل شده که در کنار اصل فيلم، ذهن و دل مردم را به خود مشغول کرده است.

صرف‌نظر از قضاوت‌هاي گوناگوني که با انگيزه‌هاي متفاوت نسبت به فيلم شما ابراز مي‌شود، اين واقعيت را هيچ داور منصفي انکار نمي‌کند که اخراجي‌ها، زمينه آشتي مردم را با سينما فراهم کرده است، آن هم در شرايطي که بسياري به اين باور رسيده‌اند که با به صحنه آمدن رسانه‌هاي گوناگون به‌عنوان رقباي توانمند سينما، ديگر جايي براي تنفس هنر هفتم باقي نمانده است.

استقبال شگفت‌انگيز ميليون‌ها نفر از اين فيلم، گواه توانايي شما در تسخير دل‌هاي بي‌شماري است که نشان داده‌اند، آمادگي هزينه کردن براي فرهنگ و هنر را دارند، مشروط به آن که پرده سينما و صحنه نمايش را بازتاب‌دهنده باورها، آرزوها و اشک و لبخندهاي جاري در زندگي روزمره خود بيابند.

نگاه هنرمندانه‌ات را مي‌ستايم و اقبال توده‌هاي عظيم مردم را به فيلمي که با مضموني شايسته و استوار به بياني لطيف و دوست‌داشتني ساخته و پرداخته شده است، به تو و تمامي نقش‌آفرينان و خالقان اين اتفاق استثنايي تبريک مي‌گويم.

پيشتر، در سر صحنه اخراجي‌ها -1 گفتم؛ اين نگرش و گرايش در کار فيلم‌سازي مي‌تواند منشأ تحولي بزرگ در سينماي دفاع مقدس شود و امروز بر اين باورم که راه تازه‌اي پيش روي سينماي ايران گشوده شده که به ياري خدا، نقطه عطفي تاريخي را در سپهر ايراني هنر هفتم رقم خواهد زد.

و خوشا به حال تو که نام مسعود ده‌نمکي بر تارک اين فصل بهاري، هماره خواهد درخشيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار