بازدید 3279

مقانلو: کارت دعوت برای ورزشکاران نمی فرستم

کد خبر: ۴۴۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ 29 October 2014
سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه هدفش کسب چهار سهمیه المپیک 2016 و سپس مدال در این رویداد مهم است، گفت: هوگوپوشانی از خودگذشته می خواهیم و برای بازیکنی کارت دعوت نمی فرستیم.

بی‍ژن مقانلوپس ازحضورتیم ملی تکواندوی ایران درمسابقات جایزه بزرگ منچستر که باکسب دومدال طلا ودو برنزهمراه بوددرگفت وگوباایرنا تصریح کرد: مسابقات منچستر آخرین رقابت مقدماتی جایزه بزرگ برای راهیابی هشت نفر برتر به فینال جایزه بزرگ بود و به همین سبب اکثربهترین های رنکینگ جهان روی شیاپ چانگ حاضر شدند.

وی باقدردانی ازبازیکنان تیم ملی وهمکارانش درکادر فنی عنوان کرد:در روزهای اخیر بازیهای آسیایی را به پایان رساندیم و فشار زیادی بر تکواندوکاران و مربیان بود و برهمین اساس از نتایج به دست آمده در منچستر رضایت داریم.

وی همچون همیشه با اشاره به اینکه تیم ملی تکواندوی ایران هنوز در ابتدای راه است، گفت: ابتدا می خواهیم چهار سهمیه المپیک را کسب کرده و سپس در این رویداد مهم مدال آوری کنیم.

مقانلو درپاسخ به این سوال که آیاازشکست محمدباقری معتمد و بهنام اسبقی در وزن دوم نگران نیست، گفت: نگرانی ندارم، چرا که قرار نیست همواره نفرات ایران مدال آوری کنند. ضمن اینکه ان دو در شرایط خاصی مغلوب حریفان شدند.

وی با تاکید براینکه در دوره های گذشته مسابقات جایزه بزرگ مدال های طلا بین قاره ها پخش می شد، ادامه داد: از چهار وزن مردان دو طلا به ایران و یک طلا به کره جنوبی و یک مدال هم به اروپایی ها رسید تا دوباره اقتدار تکواندوی ایران و سپس آسیا را نشان دهیم.

به گفته مقانلو، بازیکنان تیم ملی ایران جای پیشرفت زیادی داشته و هنوز به پختگی کامل نرسیده اند.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی ایران پشتوانه لازم را دارد یا تنها به چند نفر خاص محدود می شود؟ گفت: تیم جوانی داریم و در 6 ماه اول و 6 ماه دوم انتخابی ورود به اردو را برگزار می کنیم که قهرمانان کشور، بهترین های لیگ و قهرمانان مسابقات مختلف در آن حضور دارند و باید خودشان را به تیم ملی تحمیل کنند.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد : نفراتی می خواهیم که سختی ها را تحمل کرده و اقتدار تکواندوی ایران را حفظ کنند، در غیر اینصورت نمی توانند جایی را در تیم داشته باشند.

وی معتقد است تیم ملی تکواندوی ایران نگرانی بابت داشتن نفرات مستعد ندارد.

مقانلو در خصوص اینکه اردوهای تیم ملی تکواندوی ایران از چه تاریخی آغاز به کار مجدد خواهد کرد، گفت: از هفدهم ماه جاری وارد اردو می شویم تا عازم مکزیک شویم.

وی گفت: ماه آینده مکزیک میزبان مسابقات جام جهانی و سپس جایزه بزرگ خواهد شد و هر دو رویداد نیز برای ما دارای اهمیت است.

سرمربی تیم ملی ایران دربخش پایانی صحبت های خود از باشگاه های لیگ برتری خواست تا بازیکنان تیم ملی را جذب کنند و افزود: اگر این نفرات وارد لیگ نشوند، تکواندوکاران جوان انگیزه برای نشان دادن توانایی های خود و رویایی با ملی پوشان ندارند.

وی گفت:از زمانیکه هدایت تیم ملی را برعهده گرفته ام، همواره بازیکنان تیم ملی طبق قانون در لیگ حضور یافته اند و امیدوارم امسال نیز ملی پوشان در این رویداد مبارزه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار