بازدید 35990

پست بانک بسترهای بانکی را برای توسعه روستاها فراهم کرده‌است

کد خبر: ۴۴۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 28 October 2014
مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران امروز پنجم آبان‌ماه در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور گفت: این بانک بسترها و ابزارهای بانکی را برای توسعه روستاها و مناطق محروم فراهم کرده‌است.

به گزارش روابط‌عمومی پست بانک ایران وی در ادامه این بازدید به همراه جمعی از مدیران با حضور در غرفه شرکت یکتا پوپک پارسیان، نشست مشترکی با مسئولان این شرکت برگزار و طی آن، مدیرعامل شرکت مذکور به تشریح نحوه همکاری با پست‌بانک ایران در راستای رونق اقتصادی و توسعه روستاها و همچنین نیاز واقعی روستائیان به بحث آموزش، توانمندسازی و تأمین منابع مالی آنان پرداخت.

حسن‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به گستردگی شعب و دفاتر پست بانک ایران گفت: هدف این بانک کمک به مناطق محروم و روستائی است و به دنبال کسب سود حداکثری نیست بلکه درصدد کمک به تحقق منافع اجتماعی و رفاه جامعه به ویژه در این مناطق است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص تعامل با وزارت جهاد و کشاورزی اظهارداشت: پست بانک ایران همواره همکاری خوبی با نهادها و سازمان‌ها جهت اشغال‌زائی و توسعه کسب ‌و ‌کارها دارد.

رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در ادامه به تشریح موفقیت‌های این بانک در روستاها و لزوم حضور آن در این مناطق پرداخت و اظهارداشت: این بانک دارای وظایف حاکمیتی است و هدف آن کمک به امور اجتماعی و رونق اقتصادی به ویژه مناطق روستائی است و در این زمینه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان نیز رسالت آن را به عنوان یک رسالت حاکمیتی پذیرفته‌اند.

وی درپایان درخصوص فعالیت‌های ویژه پست‌بانک ایران در روستاها از جمله صندوق قرض‌الحسنه و صندوق تأمین مالی خرد روستائی توضیحات لازم را ارائه کرد.

گفتنی است: پست‌بانک ایران با مشارکت شرکت یکتا پوپک پارسیان خدمات ویژه‌ای را در قالب طرح تکریم کشاورز از جمله؛ کشاورز کارت، تسهیلات خرید نهاده‌ها و ادوات کشاورزی و سایر خدمات را به روستائیان ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است: نمایشگاه مذکور از چهارم آبان‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و تا هفتم همین ماه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی