بازدید 3368

پیام تسلیت بلاتر به جامعه فوتبال آفریقای جنوبی

کد خبر: ۴۴۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳ 28 October 2014
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در پیامی مرگ دروازه‌بان تیم ملی آفریقای جنوبی را به اهالی فوتبال این کشور تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، سپ بلاتر با ابراز تأسف عمیق از قتل سنزو می‌یوا، دروازه‌بان تیم فوتبال اورلاندو پیریتس آفریقای جنوبی و تیم ملی این کشور که 2 شب پیش به ضرب گلوله سارقان منزل نامزدش کشته شد در پیامی به اعضای خانواده می‌یوا و مسئولان فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی تسلیت گفت و با آنها همدردی کرد.

بلاتر در نامه‌ای خطاب به دنی جوردن، رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی نوشت: از طرف جامعه بین‌المللی فوتبال، مراتب تأسف و اندوه عمیق خود از قتل بی‌معنی دروازه‌بان تیم‌های ملی آفریقای جنوبی و باشگاه اورلاندو پیریتس ابراز و با دوستان و اعضای خانواده وی به خاطر این ضایعه دردناک همدردی می‌کنم.

بلاتر در ادامه این نامه نوشته است: هم‌تیمی‌های سنزو و هواداران اورلاندو پیریتس و تیم ملی آفریقای جنوبی تا مدت‌ها با غم و اندوه از وی یاد خواهند کرد، کسی که این اواخر در دور انتخابی جام ملت‌های آفریقا عملکرد خوبی هم داشت و کاپیتان تیم ملی آفریقای جنوبی بود. لطفاً ابراز همدردی صمیمانه مرا به اطلاع اطرافیان سنزو برساند و بگذارید آنها بدانند که ما در این برهه زمانی دشوار در کنار آنها هستیم.

می‌یوای 27 ساله در تمامی 4 دیدار تیم ملی آفریقای جنوبی در مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقای 2015 از سنگر این تیم محافظت کرد و در هیچ یک از آنها گل نخورد. او یک شب قبل از کشته شدنش نیز به اورلاندو پیریتس برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه آفریقای جنوبی کمک کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی