بازدید 16972

درگیری نمایندگان مجلس در جلسه سوال از وزیر

کد خبر: ۴۴۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷ 28 October 2014
در انتهای جلسه علنی امروز مجلس نماینده مردم کرمان و فلاورجان درباره به رأی نگذاشتن سوال از وزیر رفاه درگیری لفظی پیدا کردند.

به گزارش فارس،‌ محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس با انتقاد از به رأی نگذاشتن سوال سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خطاب به رئیس مجلس گفت: بر اساس ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس حفظ شأن مجلس وظیفه شماست.

وی افزود: من از آقای مووسوی‌لارگانی پرسیدم آیا شما در کمیسیون از پاسخ وزیر کار قانع شدید؟ که ایشان گفتند باید حرف‌هایشان را در صحن بشنویم؛ آیا این شأن مجلس است؟

پورابراهیمی با اشاره به اینکه 9 ماه است در نوبت سوال از وزیر رفاه قرار دارد، گفت: توضیحات آقای موسوی‌ لارگانی اصلا مربوط به سوال نبود، من 9 ماه است سوال دارم.

در ادامه لاریجانی پاسخ داد: فقط شما که سوال ندارید، ما یک روز را پس از تعطیلی یک هفته‌ای مجلس گذاشته‌ایم برای پاسخ به سوالات.

موسوی‌لارگانی با اعتراض به پورابراهیمی گفت: من نمی‌دانم آیا ایشان وکیل مدافع من است؟ چرا اسم من را می‌آورد؟ من از وزیر سوال کردم و الأن هم قانع شدم.

موسوی‌لارگانی افزود: مگر من قبلا از وزیر جهاد کشاورزی سوال نکردم و خود شما آقای لاریجانی مدیریت کردید که سوال به رأی گذاشته نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار