بازدید 1721

رییس جمهوری از وزیر پیشنهادی علوم دفاع کند

کد خبر: ۴۴۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 27 October 2014
سبحانی نیا گفت: امیدواریم وزیر جدید بتواند خوب از خود دفاع کند و رییس جمهوری نیز با حضور در مجلس، از عملکرد وی دفاع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ،حجت الاسلام والمسلمین حسین سبحانی نیا عضو فراکسیون رهروان مجلس در حاشیه مراسم ترحیم حبیب الله عسگراولادی، گفت: با گزارشی که امروز فراکسیون رهروان در مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، برداشت من از وزیر جدید مثبت است اما هنوز به جمع بندی نهایی درباره ایشان نرسیده ایم.

سبحانی نیا  در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم وزیر جدید بتواند خوب از خود دفاع کند و رییس جمهوری نیز با حضور در مجلس، از عملکرد وی دفاع کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه تفاوت محمود نیلی با فرجی دانا چیست، گفت: آقای فرجی دانا از نظر علمی آدم خوبی بود اما عملکرد کاری وی در سطح دانشگاه ها و دیگر مجموعه ها آن چیزی نبود که نماینده های مجلس خواسته بودند و او نتوانست خواسته نمایندگان مجلس را تامین کند.

عضو فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به اینکه در دفاعیه وزیر جدید چه مباحثی عنوان می شود و آیا درخصوص مبحث فتنه نیز از ایشان سوال خواهد شد، گفت: یکی از مباحثی که وزیر جدید در دفاعیه خود آن را مطرح خواهد کرد بحث فتنه است و وی باید تلاش کند محیط دانشگاهی پایگاه احزاب نشود.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین وزیر علوم باید تلاش کند فضای دانشگاه آرام و منصف باشد و همچنین پیگیری مطالبات رهبری موضوع مهمی است که وزیر جدید باید آن را مدنظر داشته باشد.
سبحانی نیا گفت: وزیر جدید علوم نباید به فتنه وابستگی داشته باشد چرا که مجلس به این موضوع بسیار حساس است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی