بازدید 4812

کلاهبرداري با ساخت و فروش مجسمه تقلبي

کد خبر: ۴۴۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۵ 27 October 2014
فرد کلاهبرداري كه با ساختن مجسمه‌هايي به شكل زيرخاكي و عتيقه و فروش آنها به افراد ساده علاقمند به اشياي قديمي و تاريخي از آنان كلاهبرداري مي کرد توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان دستگير شد.

به گزارش آرمان، سرهنگ  ستار خسروي  رئيس پليس آگاهي استان اصفهان در گفتگو با پايگاه خبري پليس اظهار داشت:در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي طي تماس تلفني به يکي از شهروندان اعلام داشته در حين حفاري مقداري مجسمه عتيقه پيدا کرده و قصد فروش آن را دارد موضوع در دستور کارماموران پليس استان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي، با بيان اينكه پس از بررسي مشخص شد اين فرد با استفاده از شيوه و شگرد خاص مجسمه‌ها را به شکل اشياي تاريخي و زير خاكي مي ساخته ،گفت: پس از دستگيري متهم، وي در تحقيقات صورت گرفته به دو فقره کلاهبرداري به ارزش900 ميليون ريال اقرار کرد.

سرهنگ خسروي با اشاره به تکميل شدن تحقيقات و معرفي متهم به مراجع قضايي در خصوص اين گونه كلاهبرداري‌ها گفت: افراد كلاهبردار معمولاً به سراغ افراد ساده اي كه علاقمند به اشياي قديمي بوده اما از اطلاعات عمومي كمتري برخوردارند رفته و طعمه‌هاي خود را از بين اين افراد انتخاب مي كنند كه در اين خصوص به شهروندان توصيه مي كنيم در صورت مراجعه و يا تماس و يا ارسال پيامك‌هايي با اين مضمون به آن توجه نکنند و موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار