بازدید 2937

مهلت به بدهکاران بانکی بی قانونی را رقم می زند

کد خبر: ۴۴۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲ 25 October 2014
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت و مجلس آگاه باشند که مهلت دادن بانک ها به بدهکاران جهت بازپرداخت بدهی های بانکی، آفت اقتصاد کلان کشور خواهد بود.

 ابوذر ندیمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: متاسفانه در حال حاضر با معضل بدهی بدهکارانی مواجه هستیم که نقدینه را از بانک ها دریافت و در بازپرداخت آن کوتاهی می کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدهکاران بانکی با درخواست مهلت مجدد جهت پرداخت بدهی هایشان ، چرخه ی نقدینگی را مختل و ضربه اقتصادی به  سایرین وارد می کنند.

وی افزود: بدهکاران با استمهال از بانک ها باعث رواج بی قانونی در کشور شده و در روند مدیریت بحران اشتغال، اختلال ایجاد خواهند کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورت ادامه این روال و ممانعت بدهکاران از بازپرداخت نقدینه به بانک ها ، قانون گریزی رواج خواهد یافت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: این قانون گریزی بدهکاران، آغاز روال هرج و مرج نظام بانکی خواهد بود و در این صورت عادت بدی در جامعه ایجاد خواهد شد و سایرین نیز این روال را ادامه خواهند داد.

وی افزود: مشکل احتمالی دیگر در نظام بانک داری این است که بانک مربوطه، با عدم دریافت مبلغی که سر موعد پرداخت نمی شود ، دچار اختلال شده و در این صورت متاسفانه قادر به ارائه وام و تسهیلات جدید نخواهد بود.

ندیمی گفت: این آسیب وارده به نظام بانکی منجر به اختلال در چرخه ی اقتصاد کلان خواهد شد به این صورت که در سطح اشتغال جامعه با مشکل نیروی انسانی مواجه خواهیم شد و نیز در سطح کلان به هدف اقتصادی خود که همان کاهش واردات است دست نخواهیم یافت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: امید است با جلوگیری از استمهال بدهکاران بانکی از آفت زدگی اقتصاد کلان جلوگیری کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی