بازدید 3412

نامه مجلس به وزیر ورزش و صداوسیما و فدراسیون

کد خبر: ۴۴۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 25 October 2014
رییس کارگروه حل اختلاف صداوسیما و فدراسیون فوتبال، با بیان اینکه مطالبه فدراسیون فوتبال از صداوسیما مبنای حقوقی ندارد، از نگارش نامه ای به وزیر ورزش و روسای صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای بررسی این موضوع خبر داد.

بیژن نوباوه در گفت و گو باخانه ملت درباره تلاشهای کمیسیون فرهنگی برای موضوعات مورد اختلاف فدراسیون فوتبال و صداوسیما، گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده، پرداخت سهمی از درآمد تبلیغات از سوی صداوسیما به فدراسیون فوتبال اصلا مبنای حقوقی ندارد و قانون صراحت دارد که صداوسیما هیچ پولی نباید به فدراسیون فوتبال پرداخت کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مساله فعلی، رقم قرار داد نیست بلکه ماهیت این کار است که مبنای حقوقی ندارد؛ لذا نامه ای رسمی از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر ورزش، رییس سازمان صداوسیما و رییس فدراسیون فوتبال نوشته و مسائل توضیح داده شده و به آنها اعلام شده آماده بررسی موانع حقوقی این مساله هستیم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: فدراسیون فوتبال هر سال مطالبه خود را افزایش داده و اکنون کار بدانجا رسیده که رقم مطالبات آنها به حدی بالاست که امکان پرداخت آن از سوی صداوسیما وجود ندارد زیرا تمامی پرداخت های صداوسیما بر اساس بودجه سنواتی است و دولت بر اساس چنین ردیفی به صداوسیما بودجه نمی دهد.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال رقم بسیار قابل توجهی از محل تبلیغات میدانی دریافت میکند و چیزی از آن به سازمان صداوسیما پرداخت نمیکند و اکنون نیز که اجازه ندادند دوربین صداوسیما بازی های انجام شده را تصویربرداری کند، هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده بلکه خودشان متضرر شدند زیرا اسپانسر تبلیغاتی آنها اعتراض کرده که اگر این بازی ها از تلویزیون پخش نشود، حاضر نیست با فدراسیون فوتبال ادامه همکاری بدهد و مدعی شده تا بتواند پولهای پرداختی اش را نیز پس بگیرد.

رییس کارگروه حل اختلاف صداوسیما و فدراسیون فوتبال گفت: این اختلاف، موضوعی قدیمی است و گفتگوهای زیادی درباره آن شده است؛ حتی صداوسیما حاضر شده سالی 22 میلیارد و برای سه سال 66 میلیارد بدهد اما فدراسیون فوتبال رقم بالاتر و بیش از یکصد میلیارد تومان برای سه سال درخواست داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی