بازدید 9993
۴

واکنش رئیس دادگستری تهران به اسیدپاشی

وی افزود: تلاش های جدی برای شناسایی و مجازات عاملان اسید پاشی در حال انجام است و مطمئنم با خبرهایی که به ما دادند، سرنخ هایی بدست آمده و این افراد دستگیر خواهند شد و به مجازات می رسند.
کد خبر: ۴۴۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱ 23 October 2014
رییس کل دادگستری استان تهران، اسیدپاشی در اصفهان را جنایتی فجیع و اقدامی بسیار زننده دانست و گفت: برخورد دستگاه قضایی نیز در برابر این اقدام، بطور قطع بسیار قاطع خواهد بود.

«غلامحسین اسماعیلی» روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تلاش های جدی برای شناسایی و مجازات عاملان اسید پاشی در حال انجام است و مطمئنم با خبرهایی که به ما دادند، سرنخ هایی بدست آمده و این افراد دستگیر خواهند شد و به مجازات می رسند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع و زشت بودن این اقدام، اقدام زشت دیگری نیز اتفاق افتاد گفت: اقدام زشت دیگر این بود که برخی رسانه ها آن را به گروه های امر به معروف و ناهی از منکر نسبت دادند.

اسماعیلی افزود: اقدام اولیه زشت بود و منتسب کردن این اقدام به جریانات ارزشی، بسیار زشت تر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴
فقط میشه گفت خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان....
جالبه!! تمامی مسؤلین شریف اعلام میدارند که هنوز انگیزه و دلیل این اتفاقات مشخص نیست اما!!!! مطمئن هستند که ربطی به امر به معروف نداره!!!
لطفا در مورد حادثه ساعت 12 امروز میدان صادقیه تحقیق بفرمایید.
امیدوارم با بدترین مجازات ممکن با اینها برخورد شود تا دوباره امنیت برگرده به جامعه.متاسفانه تصمیمهای سلیقه ای باعث بوجود آمدن همچین مشکلاتی میشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار