بازدید 3758

پاکسازی اماکن به دست کارتن ‌خوابهای بهبود یافته

اگر چه بسیاری از ما وقتی در حال عبور از خیابان‌ها با یکی از کارتن‌خوابها مواجه می‌شویم فاصله‌مان را بیشتر می‌کنیم تا آسیبی از سوی آنها متوجه ما نشود. اگر چه چهره‌های سیاه از اعتیاد و دندان‌های زرد از تدخین افیون دیوار دوسویه‌ای از وحشت بین کارتن‌‌خواب‌ها و جامعه کشیده است اما این بار حکایتشان حکایت متفاوتی است.
کد خبر: ۴۴۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰ 23 October 2014
پاکسازی اماکن به دست کارتن ‌خوابهای بهبود یافتهاین بار پاک شدگان از اعتیاد، کمر همت بسته‌اند تا جنگل، دریا و اطراف حرم امام هشتم را به شکرانه پاکی و پاک ماندنشان از فیلتر سیگار و زباله پاک کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی موسسه طلوع بی نشانها خبرهای روز گذشته حکایت از دست‌هایی داشت که با آلودگی دیروزشان خداحافظی کردند و با امام ضمانت و مهربانی عهد پاکی بسته‌اند و پس از آن به رسم سه شنبه‌های طلوع، آیین مهرورزی را هم زمان با تهران در مشهد برپا کردند و کارتن‌خواب‌های مشهد را به نیت شفا و بهبودی از اعتیاد و افیون، میهمان مهرورزی کردند و امروز جنگل‌های گلستان به دست کارتن‌خواب‌های بهبود یافته از اعتیاد طلوع از فیلتر سیگار و زباله پاک شد.


دریای مازندران، در پایان هفته آخر مهرماه میزبان دستان پاک شدگان «طلوع بی‌نشان‌ها» می‌شود تا با دستان مهربان و قدم‌های استوارشان پاکی را به ساحل بابلسر هدیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی