بازدید 3812

معرفی نامزدهای جشنواره «پروین اعتصامی»

هیات داوری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه «پروین اعتصامی» پس از ارزیابی آثار ارسال شده به این جشنواره برگزیده های خود را معرفی کردند.
کد خبر: ۴۴۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵ 22 October 2014
هیات داوری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه «پروین اعتصامی» پس از ارزیابی آثار ارسال شده به این جشنواره برگزیده های خود را معرفی کردند.

به گزارش مهر، هیات داوری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه «پروین اعتصامی» پس از ارزیابی آثار ارسال شده به این جشنواره برگزیده های خود را معرفی کردند.

در مراسم اختتامیه که در روز جمعه 2 آبان‌ماه ساعت 18 در ایوان شمس برگزار می‌شود، قرار است از سیدهادی منبتی عضو شورای سیاستگذاری جشنواره از بدو تاسیس تاکنون، نرگس آبیار بانوی فیلمساز ایرانی و عالم وزیری بانوی پرستار دفاع مقدس تجلیل شود، همچنین در این مراسم از نادر طریقت به پاس استمرار در ساخت فیلم مستند در حوزه زنان قدردانی و بهترین فیلمساز و خبرنگار زن نیز معرفی خواهد شد.

اسامی نامزدهای دریافت جایزه در بخش های مختلف جشنواره به شرح ذیل اعلام می شود:

بهترین فیلم داستانی:

«دوپاره یک واقعیت» ندا آصف، «ژیلا» کریم لک زاده، «حذف اضطراری» فهیمه آقا حسنی و پیمان نعیمی، «موقت» بهزاد آزادی، «دو سوی خط باریک» سمانه عالی زاده

بهترین فیلم مستند:

«اویا» مریم رزاقی، «خان آخر» گل اندام صفری، «سه چنک حاک» یاسر خیر، «موکان» محمدعلی هاشم زهی

بهترین بازیگر زن:

تینا پاکروان در فیلم «سوگ سیاوش»، بهناز جعفری در فیلم «سوسک»، مهسا علافر در فیلم «حذف اضطراری»، مریم نور محمدی در فیلم «ناتمام»، زهرا و زینب ابراهیمی در فیلم «ژیلا»

نقش زن در بنیاد خانواده:

«از طرف آنها» سعید روستایی، «در راه» امیر صرافها، «چندشاخه گل مریم» محمد قاسم پور، «مروارید» امیر شکرگزار، «زندگی شاید همین باشد» سیدمهدی موسوی

زنان شاخص ایرانی:

«بانو» محمد صفار، «خدیجه نی زن و رمه هایش» امیر شکرگزار ناوی، «کاش بیشتر نسیم بوزد» منصوره میرمعرف

بهترین کارگردان زن:

«دوسوی خط باریک» سمانه عالی زاده، «دوپاره یک واقعیت» ندا آصف، «اویا» مریم رزاقی

هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم «پروین اعتصامی» روز جمعه 2 آبان‌ماه ساعت 18 با اعلام برگزیدگان خود در ایوان شمس به کار خود پایان می دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی