بازدید 3416

نگاه فدراسیون به تیم امید مثل تیم بزرگسال باشد

رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید: اگر نگاه به تیم فوتبال امید همانند نگاه به تیم بزرگسالان باشد، خیلی از مشکلات دیگر حل می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 22 October 2014


کیومرث هاشمی که صبح امروز چهارشنبه در  مهر حضور یافته بود، در خصوص سیاست کمیته ملی المپیک در قبال تیم فوتبال امید و احتمال تغییر سرمربی این تیم گفت: ما در مباحث فنی ورود نمی‌کنیم. بالاترین مرجع درباره تصمیمات خود فدراسیون است ولی این هم دلیل نمی‌شود اگر ضعف یا مشکلی باشد، آنرا نگوییم.

وی افزود: ما حتی قبل از آنکه وینگادا به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شود، نظراتمان را اعلام کرده بودیم. در این شرایط که آقای کاشانی هم به عنوان مدیر تیم امید انتخاب شده است، نشستی را برگزار کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: حضور در المپیک ریو با این شرایط برای تیم امید سخت است. ضمن اینکه بحث فقط بحث تغییر نیست. برای صعود به المپیک باید همه جوانب دیده شود. با این حال معتقدم این تمام داشته تیم امید ما در مسابقات آسیایی نبود.

هاشمی درباره اینکه نظر کمیته المپیک در صورت تغییر سرمربی تیم امید، بازهم روی گزینه داخلی است یا خارجی، گفت: همانطور که گفتم نظر خاصی درباره سرمربی نمی‌دهیم. حرف ما این است که باید نگاه به تیم امید همان نگاهی باشد که روی تیم بزرگسالان است. اگر فدراسیون همان نگاهی که به تیم بزرگسالان دارد، به تیم امید داشته باشد خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار