بازدید 2837

اعلام آیتم های برنامه تلویزیونی خانه ملت

کد خبر: ۴۴۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶ 22 October 2014

برنامه تلویزیونی "خانه ملت" برای هفته جاری موضوعاتی همچون لایحه تغییر مقررات مالی دولت و بررسی طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر را آماده پخش کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بخشهای مختلف برنامه تلویزیونی "خانه ملت" در سه آیتم صحن علنی، گفتگو و کمیسیون ها به شرح زیر است:

در آیتم صحن علنی، لایحه تغییر مقررات مالی دولت با صحبتهایی از رحیم زارع نماینده مردم آباده و محمود شکری نماینده مردم طوالش و نیز بررسی طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر با سخنانی از حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات و حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین بررسی میشود.

همچنین اصلاح ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه در خصوص افزایش سهم مناطق محروم از 2 درصد به 4 درصد در راستای توان منطقه‌ای نیز با حضور امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و علی نعمت چاردولی نماینده مردم ملایر انجام میشود.

در آیتم گفت‌وگو نیز با محوریت سقوط قیمت نفت و تاثیرات آن بر بودجه کشور، محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و سماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان حضور خواهند داشت.

آیتم کمیسیون‌ها نیز با حضور منصور آرامی نماینده بندرعباس و عضو کمیسیون عمران، محمد دامادی نماینده ساری و عضو کمیسیون عمران و روح‌الله عباسپور نماینده بوئین‌زهرا انجام میشود.

شماره 65 برنامه "خانه ملت" روز پنجشنبه 1 آبان‌ماه 1393 از شبکه یک سیما پخش میشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی