بازدید 9346

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۴۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ 22 October 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام
پست بانک شعبه فلاحی واقع در خیابان شریعتی نبش ساختمان شرکت زیرساخت اقدام به چاپ کارت هدیه با مبالغ مختلف نموده . دارندگان این کارتها با مراجعه به خودپردازها متوجه شده که پولی در کارت نیست و دستگاه از دادن مبلغ خودداری می کند . با مراجعات مکرر مشخص شد که مشکل نرم افزاری در سیستم اداره کل بانکداری الکترونیک بانک فوق بوجود آمده و طبق قول مسئولین رفع عیب را به روز بعد موکول نموده . از 29 شهریور تا به اکنون مشکل رفع نشده و دارندگان کارت در بلاتکلیفی هستند . سئوال اینجاست تکلیف سود پولی که در این مدت بلوکه شده بالاجبار چیست و آیا به مصرف کننده تعلق می گیرد؟همانطوری که اگر یکروز قسط دیر شود جریمه تعلق گرفته ، سپرده بالاجبار هم سود تعلق می گیرد.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره 113/213/ت مورخ93/07/06جنابعالی درخصوص تقاضای مخاطب محترم مبنی بر عدم امکان برداشت وجه کارت هدیه از طریق دستگاه خودپرداز(atm)به اطلاع می رسانددرزمان مراجعه نامبرده به دستگاه های خودپرداز پست بانک ایران برای برداشت وجه،پاره ای از تغییرات درسوئیچ مرکزی بانک صورت گرفته بود ودرحال حاضرمشکلی در این خصوص وجود ندارد.ضمنا مشکلی در خصوص خرید وجه کارت هدیه از طریق پایانه های فروش نیز وجود نداشته وصرفا برداشت وجه کارت هدیه از طریق دستگاه های خودپرداز به عنوان یکی از سرویس های ویژه ای که دراختیار مشتری قرار می گیرد ایجادشده وجزو الزامات نمی باشد.البته دریافت وجه این نوع کارت ها درهر زمان بنا به درخواست مشتری درشعبه صادر کننده قابل پرداخت می باشد.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری          مهدیه نعیمی تبریزی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار