بازدید 7935

بازداشت «بهرام دراکولا» با يک کيلو کراک

کد خبر: ۴۴۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 22 October 2014
رييس کلانتري 135 آزادي از دستگيري «بهرام دراکولا» شرور سابقه دار غرب پايتخت که با يک دستگاه خودروي تاکسي در محدوده شهرک اکباتان اقدام به توزيع کراک و شيشه مي‌کرد، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حجت اله مرادي رئيس کلانتري 135 آزادي در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت اخبار و اطلاعات مردمي مبني بر اينکه فردي به نام «بهرام» در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در محدوده اکباتان فعاليت گسترده‌اي دارد، پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل و شناسايي و دستگيري وي به صورت تخصصي در دستور کار ماموران عمليات اين يگان قرار گرفت.

وي افزود: مأموران پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني دريافتند اين متهم قصد دارد با يک دستگاه پژو تاکسي مقاديري شيشه و کراک را به صورت خرده فروشي در محدوده شهرک اکباتان توزيع کند.

مرادي ادامه داد: مأموران با ايجاد طرح مهار و تشديد عمليات گشت زني سرانجام ساعت 3 بامداد 24 مهرماه با مشاهده متهم در فاز 2 شهرک اکباتان، طي اقدامي ضربتي و غافلگيرانه خودروي تاکسي پژو 405 وي را متوقف و در بازرسي از آن يک کيلو کراک با لفافه و 9 گرم شيشه کشف کردند.

رييس کلانتري 135 آزادي در خاتمه گفت: متهم در بازجويي‌هاي پليسي به جرايم خود اعتراف و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضايي معرفي شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار