بازدید 25469

فیلم: نخستین ساعت وداع با مجتهد اول تهران

پس از وداع آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و مجتهد اول تهران، پیکر ایشان به دانشگاه امام صادق (ع) که توسط ایشان بنیان گذاشته شده و هزاران دانشجو ایشان را در مقام پدری بزرگ دوست می‌دارند، منتقل شد تا مردم پایتخت ضمن حضور در مراسم عزاداری ـ که در این مکان برگزار شد ـ با پیکر ایشان وداع کنند.
کد خبر: ۴۴۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲ 21 October 2014
لابی در راهروهای بهارستان برای شرکت‌های خصوصی آشناپس از درگذشت آیت الله مهدوی کنی، پیکر مطهر این عالم مجاهد به دانشگاه امام صادق (ع) برده شد تا سیل علاقه‌مندان این روحانی برجسته ـ که مجتهد اول تهران بودند ـ با ایشان وداع کنند و در غم ایشان بر سر و سینه زنند.

به گزارش «تابناک»، پس از وداع آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و مجتهد اول تهران، پیکر ایشان به دانشگاه امام صادق (ع) ـ که توسط ایشان بنیان گذاشته شده و هزاران دانشجو ایشان را در مقام پدری بزرگ دوست می‌دارند ـ برده شد تا مردم پایتخت ضمن حضور در مراسم عزاداری ـ که در این مکان برگزار شد ـ با پیکر ایشان وداع بگویند.

در این مراسم که خانواده آیت‌الله مهدوی‌کنی از جمله ابراهیم انصاریان، حجت‌الاسلام میرلوحی، علی باقری و اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق، حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری، فانی وزیر آموزش و پرورش و شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این مراسم حضور داشتند، نماز ظهر و عصر با حضور گسترده دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در مسجد این دانشگاه اقامه شد و سپس عزاداری که پیش از نماز برپا شده بود، با حضور طیف‌های گوناگون مردمی از سر گرفته شد.

هیأت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) و جمعی از دانشجویان این دانشگاه به مناسبت رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی، امشب مراسمی ‌برای شادی روح ایشان برگزار می‌کند؛ این مراسم پس‌ از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار خواهد شد.

گفتنی است، پیکر آیت‌الله مهدوی کنی فردا ساعت ۵ صبح در مدرسه مروی غسل داده ‌و سپس برای برگزاری مراسم وداع دانشجویان به دانشگاه امام صادق (ع) منتقل می‌شود. مراسم وداع با پیکر مطهر ایشان، فردا شب پس از نماز مغرب و عشا‌ در مسجد دانشگاه امام صادق ـ‌علیه‌السلام ـ برگزار خواهد شد.

‌مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان پنجشنبه ساعت ۸/۳۰ صبح پس از اقامه نماز به امامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب از دانشگاه تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی آغاز می‌شود.

همچنین مراسم ختم این روحانی برجسته، شنبه ساعت ۱۵:‌۳۰ در حسینیه امام خمینی با حضور مقام معظم رهبری‌ و مراسم یادبود ایشان نیز روز یکشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

هم‌اکنون فیلم این مراسم ‌از نخستین ساعت وداع با این فقیه برجسته و مبارز ولایتمدار را در «تابناک» می‌بینید.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار