بازدید 3519

دریاچه ارومیه ابزاری برای تبلیغات

کد خبر: ۴۴۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳ 21 October 2014
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: برخی از افراد با سوءاستفاده از وضعیت موجود دریاچه ارومیه نام خود را مطرح و تبلیغ می‌کنند.

به گزارش ایسنا؛میرهادی قره‌سیدرومیانی با تاکید بر مطلب فوق افزود: برخی از دولتمردان و نمایندگان مجلس از بعد سیاسی به خشک شدن دریاچه ارومیه نگاه می‌کنند و دریاچه ارومیه را تبدیل به ابزار تبلیغاتی خود کرده‌اند که این کار از نظر عقلانی و اخلاقی نادرست است.

دریاچه متعلق به همه ماست

وی با بیان اینکه دریاچه ارومیه متعلق به همه ما است، گفت: احیا و یا خشک شدن دریاچه در زمان ما اتفاق می‌افتد و مطمئنأ نسل‌های بعدی دریاچه ارومیه را یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد ما قرار می‌دهند. دریاچه ارومیه از تمامی جهات برای کشور ایران با ارزش است و از این رو باید با بهره‌گیری از تجربه‌های مشابه این دریاچه را احیا کنیم.

قره‌سیدرومیانی با بیان اینکه پیدا کردن مقصر برای خشک شدن دریاپه ارومیه، هیچ دردی را دوا نمی‌کند، افزود: بارش‌های اخیر باعث بالا رفتن نسبی آب دریاچه شده است اما این بارش‌ها چاره‌ساز نیست و باید با مطالعات تطبیقی و بهره‌گیری از کارشناسان داخلی و خارجی دریاچه ارومیه را احیا کنیم.
مردم همچنان به دولت اعتماد کنند

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: دولت در راستای احیاء دریاچه ارومیه تلاش زیادی می‌کند و مجمع نمایندگان استان نیز پیگیری وضعیت دریاچه را در اولویت اول قرار داده است.
 
وی از مردم خواست، همانند گذشته به دولت اعتماد کنند و اظهار امیدواری کرد؛ دریاچه ارومیه به زودی احیا شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی