بازدید 34935
فدراسیون فوتبال تهدیداش را عملی کرد؛

صدا و سیما نتوانست هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال را پخش کند

سرانجام فدراسیون فوتبال، تهدیدی را که در چند ماه اخیر همواره آن را به زبان می‌آورد، عملی کرد و مانع حضور دوربین‌های صدا و سیما در ورزشگاه‌ها شد. این کار پس از به نتیجه نرسیدن فدراسیون با صداوسیما برسر مبلغ حق پخش تلویزیونی رخ داد و در این میان، پادرمیانی وزارت کشور و ورزش و جوانان هم تا اینجا کارگر نیفتاده است.
کد خبر: ۴۴۳۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹ 21 October 2014
صدا و سیما نتوانست هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال را پخش کندچند ساعت مانده به آغاز بازی‌های هفته دوازدهم لیگ بر‌تر، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و شورای امنیت کشور تلاش داشتند تا دو طرف را راضی کنند تا ضمن توافق امکان پخش تلویزیونی، رقابت‌های لیگ بر‌تر را ایجاد کنند؛ اما پایین نیامدن صدا و سیما از مواضع خود، موجب شد تا فدراسیون فوتبال تهدید خود را عملی کند و مانع پخش تلوزیونی رقابت‌های لیگ بر‌تر شود.

به گزارش «تابناک»، هرچند ‌صدا وسیما پخش بازی‌های امروز را در کنداکتور برنامه‌های خود جای داده بود و حتی شب گذشته، گزارشگر مسابقه پرسپولیس و سایپا را هم مشخص کرده بود، یکی دو ساعت مانده به آغاز بازی‌های ،مجبور شد باز زیرنویس به مخاطبانش اطلاع دهد که رقابت‌های هفته دوازدهم را پخش نمی‌کند.

با به نتیجه نرسیدن مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما در ساعات پایانی منتهی به بازی پرسپولیس و سایپا، شبکه سه سیما، لحظاتی پیش در زیرنویسی اعلام کرد، به دلیل صادر نشدن مجوز فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سایپا از این شبکه پخش نخواهد شد. این شبکه با پوزش از مردم اعلام کرده که آمادگی لازم برای پخش بازی پرسپولیس و سایپا را داشتند؛ اما به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی فدراسیون فوتبال، این بازی را پخش نخواهد کرد.

در همین راستا و پس از نامه چندی پیش کفاشیان به تاج، مبنی بر راه ندادن دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها در هفته دوازدهم روز گذشته هم سازمان لیگ، مانع حضور دوربین‌های صدا و سیما در کنفرانس خبری مربیان پرسپولیس و سایپا شده بود.

ساعاتی پیش از آغاز بازی وزارت ورزش و جوانان که در ماجرای حق پخش، مواضع فدراسیون را دنبال می‌کند، منتظر نظر نهایی شورای امنیت کشور است تا پیش از آغاز بازی پرسپولیس و سایپا، تکلیف نهایی این ماجرا مشخص شود. گویا مسئولان از مدیران صدا و سیما خواسته‌ بودند تا مبلغ پیشنهادی را بالا ببرند و نظر طرف مقابل را جلب کنند. با این حال، مدیران صدا و سیما پاسخ مشخصی به این درخواست نداده بودند.

شنیده‌ها همچنین حاکی از آن است که سازمان لیگ اعلام کرده، اگر توافقی نشود، حتی در صورت حضور دوربین‌های صدا و سیما در ورزشگاه‌ها، هیچ داوری سوت آغاز بازی را به صدا در‌نمی‌آورد، که البته با موضع مدیران صدا و سیما مبنی بر عدم پوشش تلویزیونی این رقابت‌ها این اتفاق رخ نداد.
 
علی کفاشیان هم بعدازظهر امروز، از ناکام بودن پادرمیانی شورای امنیت کشور خبر داد و از مردم خواست برای دیدن بازی‌ها به ورزشگاه‌ها بروند. وی در پاسخ به اینکه آیا صدا و سیما حاضر شده است بیشتر از گذشته پول بدهد یا خیر، گفت: ‌ آن‌ها روی مبلغی که اول گفتند، پافشاری می‌کنند و انگار هیچ اعتقادی هم به حق پخش ندارند. ما هم گفتیم بازی‌ها پخش نشود تا خیال همه آسوده شود. مردم هم فعلا برای دیدن مسابقات فوتبال به ورزشگاه‌ها بروند تا ببینیم در آینده چه خواهد شد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آخرین پیشنهاد صدا و سیما برای خرید حق پخش تلویزیونی ۳۰ میلیارد برای یک سال و در چند قسط بود که این رقم و شرایط آن با ۵۰ میلیارد در سه قسط فدراسیون فوتبال اختلاف فاحشی داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸۵
انتشار یافته: ۱۰
پادرمیانی شورای امنیت کشور !
آقا جز معدود دفعاتی هست که خیلی از مردم میگن حق با کفاشیان هست!!! آخه تا کی می خوان حق ورزش و فوتبال رو ندن؟ چرا ما باید زمین های چمن مسابقه و تمرینمون در حد دسته سوم کره جنوبی هم نباشه و هر رییس فدراسیونی میاد بگه پول نداریم. خب تو دنیای حرفه ای بیشتر درآمد باشگاه ها و فوتبالشون از همین راه تلویزیون هست دیگه. به نظر من هم حق با کفاشیان هست.
رسانه ملي ما فقط يك جيب دارد وان جيب براي درامد و پر شدن است حالا چه از درامد ناحق پخش مسابقات ورزشي باشد و جه با تبليغات اجناس غير مجازي چون كرم حلزون
ایشالا نه تلویزیون نه فدراسیون فوتبال پا عقب نزارن
بلکی ایشالا دیگه تلویزیون فوتبالای داخلی رو پخش نکنه
یواش یواش این فوتبالم جمع کنن
اخبارچرندول کن راجع به اخبارمهم روزکه اسیدپاشی مطلب بنویس با این خبرپراکنیها مردم خبرمهمترفراموش نمیکنند
خدایی این فوتبال چیه که بخوان پولم بابت دیدنش بگیرن. مفتش گرونه
فوتبال رو امنیتی نکنید.. حق با فدراسیونه صدا و سیمای ضرغامی به نمایش کم هزینه فوتبال عادت کرده اگه فوتبال یه ورزش بین المللیه میبایست حق پخش تلویزونی که همه جای دنیا هست، پرداخت بشه
حق با فدراسیون فوتباله یه برنامه 90 فقط 10 ملیون بیننده داره. دربی نزدیک 40 ملیون بیننده داره حالا هر چقدر هم کیفیت فوتبالشون پایین باشه باز تقاضا تو جامعه هست باید پولش رو پرداخت کنن.
باسلام
مگر نان شب است
خوب پخش نشود
اعصاب مردم راحت میشود وحساب کارنیزدست فدراسیون میاد
واسلام
چرا كساني كه فوتبال دوست دارند فكر مي كنند همه مردم بايد هزينه اونها رو پرداخت كنند؟
اگر قراره مبالغ بيشتري براي فوتبال پرداخت بشه، بايد فوتبال از شبكه هاي خصوصي ورزشي پخش بشه و حق اشتراكش رو هم فوتبال دوستها بدن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار