بازدید 2474

لزوم توجه بیشتر مسئولان به ورزش بانوان

کد خبر: ۴۴۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷ 21 October 2014
نماینده سراب در مجلس با اشاره به افتخارات کسب شده توسط بانوان وزرشکار کشور در مسابقات بین‌المللی اینچئون گفت: قطعا اهتمام ویژه وزارت ورزش و سازمان‌های مربوطه به ورزش بانوان رشد و تعالی بیشتر را در پی خواهد داشت.

مهناز بهمنی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به افتخارات کسب شده توسط بانوان وزرشکار کشور در مسابقات بین‌المللی اخیر، اهتمام بیشتر مسئولان ورزش کشور را برای رشد این استعدادها خواستار شد و اظهار داشت: قطعا توجه وزارت ورزش و سازمان‌های مربوطه به ورزش بانوان رشد و تعالی ورزش را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بودجه ورزش بانوان به طور واضح و مشخص در اختیار ورزش بانوان قرار نمی‌گیرد، افزود: باید در نظر داشت که همین بانوان در آینده مادران این جامعه خواهند بود و قطعا سرمایه‌گذاری مناسب، علاوه بر اینکه می‌تواند موجب توسعه ورزش همگانی در جامعه شود، بستر لازم به منظور کسب مقام‌های بین‌المللی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده سراب در مجلس با بیان اینکه اولویت‌ها و نحوه توسعه ورزش بانوان مشخص نیست، خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی موجود و نبود امکانات متخصص در امر ورزش بانوان از چالش‌های کنونی جامعه ورزش بانوان است و همین معظل در مناطق کمتر برخوردار و غیر برخوردار خود را بیشتر نمایان می‌کند.

عضو فراکسیون زنان مجلس سیاست‌گذاری صحیح از سوی دانشگاه‌ها و همچنین توجه ویژه نهادها و سازمان‌های دارای امکانات و فضاهای ورزشی را خواستار شد و تصریح کرد: مشخصا خروجی ورزش بانوان در مسابقات بین‌المللی اخیر بر همگان مشخص شده است و باید با دید وسیع‌تر و حمایت ویژه به ورزش بانوان نگریست.

نماینده سراب در پایان به عدم توجه وزارت آموزش و پرورش و به ورزش دختران در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه علاوه بر اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای امر ورزش دختران وجود ندارد، در ساخت مدارس جدید نیز به ایجاد فضاهای آموزشی ـ ورزشی توجهی صورت نمی‌گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار