بازدید 2527

درخواست برای انجام تحقیق و تفحص از اتاق تعاون

کد خبر: ۴۴۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹ 20 October 2014
 درخواست نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از اتاق تعاون/انتخاب‌های انتصابی محور اصلی

عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی از تلاش نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از اتاق تعاون خبر داد و گفت:متاسفانه چندین سال است دولت در بخش خصوصی دخالت‌ کرده و انتخاب‌های اتاق تعاون را انتصابی می‌کند.

نادر قاضی‌پور در گفت وگو با خانه ملت،‌ با بیان اینکه جمعی از نمایندگان خواهان تحقیق و تفحص از اتاق تعاون هستند، افزود: اکنون درحال جمع‌آوری امضا هستیم تا این درخواست به هیات رئیسه مجلس ارسال شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی،‌ درباره محور انجام این  تحقیق  تفحص، ادامه داد: متاسفانه چندین سال است دولت در بخش خصوصی دخالت‌ کرده و انتخاب‌های اتاق تعاون را انتصابی می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با بیان اینکه به نظر می‌رسد دولت درصدد است تا افراد خود را در اتاق تعاون گماشته تا بتواند به اهداف خود برسد،‌ تصریح کرد: برخی از نمایندگان چندین بار از دولت نهم و دهم و وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی آن درخواست داشته تا توضیحاتی را ارایه دهد اما هر بار پاسخ قانع‌کننده‌ای برای این اقدام شنیده نشد.

وی یادآور شد: از سوی دیگر متاسفانه شاهد هستیم که در این دولت نیز رویه گذشته در حال انجام است لذا به نظر می‌رسد شاید منفعتی در کار باشد تا دولت‌ها این‌گونه چنین روشی را دنبال می‌کنند.

قاضی‌پور با بیان اینکه مجلس پناهگاه ملت به شمار می‌رود،‌ گفت: بر این اساس جمعی از نمایندگان درخواست دارند تا تحقیق و تفحصی از وضعیت تعاون در کشور داشته باشند و علت اینکه چرا برخی‌های می‌خواهند در این اتاق منصوب شوند برای ملت افشا شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، درباره مدت درنظر گرفته شده برای تفحص کردن از اتاق تعاون، افزود: قرار است در این تحقیق و تفحص دوره 5 سال اخر مورد نظر واقع شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار