بازدید 9395

داستان تکراری دعانویس‌ها و جادوگرهای فوتبال کی برچیده می‌شود؟

ماجرای حضور دعانویس‌ها و جادوگرهای فوتبالی، دیگر به یک سناریو‌ نخ‌نما تبدیل شده که یا باید در صورت درست بودن حضور آن‌ها، قاطعانه با آن‌ها برخورد کرد و یا اصلا بحثش را پیش نکشید، وگرنه این روش کج‌دارومریز مسئولان، این شائبه را پدید می‌آورد که شاید آن‌ها از قدرت ماورایی این جادوگران می‌ترسند.
کد خبر: ۴۴۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱ 18 October 2014
در روزهای گذشته، بار دیگر بحث حضور جادوگر‌ها در فوتبال ایران جدی شد و غیر از اظهار‌نظر حجت‌الاسلام علیپور ـ که خود‌ را مسئول برخورد با موضوعاتی از این دست در فوتبال ایران می‌داند ـ یک مدیر باشگاه و مهم‌تر از آن، رئیس فدراسیون فوتبال اعتراف کردند که جادوگر‌ها برای به دست آوردن نتایج بهتر با آن‌ها تماس گرفته‌اند.

به گزارش «تابناک»، اگر هوادار جدی فوتبال ایرانی باشید و در سال‌های اخیر مسائل فوتبالی ایران را پیگیری کرده باشید، می‌دانید ‌در همه این سال‌ها، ماجرای حضور دعانویس‌ها و جادوگر‌ها در فوتبال ایران، ‌بحثی داغ و البته عجیب و غریب بوده است! در آغاز همه به چشم شوخی و خنده به آن نگاه می‌کردند، ولی وقتی در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود، پای چهره‌های بزرگ و معروف فوتبال ایران به این ماجرا باز شد، همه دریافتند که این ماجرای به ظاهر احمقانه رویه جدی‌تری دارد.

همین چند ماه پیش بود که چند شاگرد نامدار مجید جلالی (مربی که به مرد اخلاق فوتبال ایران شهرت دارد) عیله او مصاحبه‌های جنجالی انجام دادند که آقا معلم در زمان حضورش در سایپا از یک جادوگر استفاده می‌کرده و قهرمانی این تیم نیز مرهون حضور همین جادوگر بوده است.

این سخنان در کنار موضع‌گیری مسئولانی نظیر علی‌پور، نشان می‌داد ‌در فوتبال ما، که متهم به تعیین نتایج مسابقات جای خارج از زمین میان مناسبات سیاسی بگیر تا ماجراهای نظیر کارت به کارت و رقابت‌های شرط‌بندی است، باید یک گزینه دیگر را هم لحاظ کرد و آن ‌ماجرای تأثیر نیروهای ماورایی در این باره است.

بنا بر این گزارش، چندی پیش، با بالا گرفتن دوباره بحث حضور جادوگر‌ها در فوتبال ایران، یک مربی صاحب نام ـ که سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران را هم داشت ـ اعلام نمود ‌از طرف برخی افراد با یکی از جادوگرهای معروف فوتبال ایران در کرج دیدار کرده است؛ اما به رغم این اعتراف، همچنان موضوع حضور جادوگر در فوتبال ما به یک موضوع غیر شفاف تبدیل شده که گویا هنوز کسی از آن سر درنیاورده است.

به رغم اظهارات مسئولان پرقدرتی نظیر‌ علی‌پور به حضور جادوگر در فوتبال ایران و با شواهدی همچون حرف‌های مقام عالی‌رتبه‌ای نظیر علی کفاشیان در همه این قریب به ده سالی که ماجرای حضور جادوگر در فوتبال ایران جدی بوده، هیچ گاه شاهد هیچ گونه برخورد جدی با آن‌ها نبودیم و همواره با اظهار نظرهای مجهول و بعضا تهدید‌‌آمیز مسئولان روبه‌رو بودیم که در هیچ یک، نشانی از عزم راسخ برای برخورد با این ماجرا دیده نمی‌شد؛ تنها هرازگاهی که حواشی مهم فوتبال ایران از تک‌و‌تا می‌افتاد، مسئولان و مدیرانی اقدام به اظهاراتی نظیر ‌افشاگری در خصوص جادوگر‌ها می‌کردند که جز تیتر یکی، دو روزه روزنامه‌ها و البته مضحکه کردن فوتبال ایران رهاورد دیگری نداشته و ندارد.

ماجرای حضور دعانویس‌ها و جادوگرهای فوتبالی، دیگر به یک سناریو‌ نخ‌نما تبدیل شده که یا باید در صورت درست بودن حضور آن‌ها، قاطعانه با آن‌ها برخورد کرد و یا اصلا بحثش را پیش نکشید، وگرنه این روش کج‌دارومریز مسئولان، این شائبه را پدید می‌آورد که شاید آن‌ها از قدرت ماورایی این جادوگران می‌ترسند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی