بازدید 13933

مجوز توليد ۱۷محصول غذايي باطل شد

سازمان غذا و دارو مجوز توليد 17 محصول غذايي و شرکت توليد کننده آنها را باطل کرده است.
کد خبر: ۴۴۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶ 15 October 2014
سازمان غذا و دارو مجوز توليد 17 محصول غذايي و شرکت توليد کننده آنها را باطل کرده است.

به گزارش ایرنا، «محمد هاشمي» سخنگوي سازمان غذا و دارو ضمن اعلام اين خبر گفت: توليد کنندگان اين محصولات غذايي، فاقد مجوزهاي مورد نياز وزارت بهداشت بودند و اجازه توليد و عرضه هيچ يک از محصولات را نداشتند.

با توجه به تاکيدات معاون وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و رييس سازمان غذا و دارو بر ارتقاي نظارت در سطح عرضه و مبارزه با کالاهاي فاقد سلامت، واحدهاي توليدي ومحصولاتي که نام آنها اعلام شد، به دليل توليد محصولات غذايي براساس اسناد و مجوز هاي باطل شده بهداشتي مورد نظر اداره کل فراورده هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي، غيرمجاز شناخته شده اند.

وي شرکت و محصولات غذايي فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت را «نان برنجي مجتبي صفايي»، «کاک، شکري، نان برنجي و کاک صفايي» با مشخصه «گلريز صفايي»، نبات با نام تجاري «بويرمهر»، توليد نان سنتي و بسته بندي با نام تجاري اوين عنوان کرد.

سخنگوي سازمان غذا و دارو، همچنين نان جو، نان شيرمال حاوي خرما و گردو، نان شيرمال شکلاتي، کيک، نان شيرمال، نان باگت با نام تجاري «کندو»، گز عباسيان با نام تجاري 351، نان برنجي زعفراني علي شکرريز، نان حجيم و نيمه حجيم و نان مسطح شرکت توليد «سلوک اسفراين» را از ديگر محصولاتي عنوان کرد که غيرمجاز اعلام شده اند.

سخنگوي سازمان غذا و دارو از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات اين شرکت ها با اطلاع رساني سريع، معاونت هاي غذا و داروي دانشگاه هاي علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني سراسر کشور و نيروي انتظامي را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوري آنها در کوتاه ترين زمان ممکن اقدام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار