بازدید 1973
مهدی کریمیان:

اردوی ارمنستان کمک زیادی به استقلال می‌کند

کد خبر: ۴۴۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 11 October 2014
هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به اردوی این تیم در ارمنستان تاکید کرد: تعطیلات لیگ به سود هیچ کس نیست ولی اردوی ارمنستان می‌تواند کمک زیادی به ما کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مهدی کریمیان درباره شرایط این تیم تا اینجای فصل گفت: خدا را شکر نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و توانستیم 21 امتیاز جمع کنیم. در جدول رده‌بندی نیز جایگاه خوبی داریم اما به آنچه داریم قانع نیستیم. باید بازی‌های بهتری ارائه کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم تا بتوانیم صدر جدول را پس بگیریم.

هافبک استقلال درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد: ما تنها برای قهرمانی می‌جنگیم. استقلال برای قهرمانی بسته شده است و تمام تلاش مجموعه ما همین موضوع است. می‌خواهیم با ارائه بازی‌های زیبا و کسب حداکثر امتیازات به قهرمانی برسیم.

کریمیان درباره مدعیان قهرمانی بیان کرد: تیم‌های مدعی مانند تراکتور، سپاهان و فولاد در کورس هستند و مدعیان جدی قهرمانی به شمار می‌روند اما بالاتر از این تیم‌ها خود ما هستیم که باید با تمرینات فشرده به سطح بالایی از آمادگی برسیم. باید منسجم کار کنیم و با توکل به خدا بتوانیم قهرمان شویم.

وی در پایان و درباره حضور استقلال در ارمنستان گفت: تصمیمی است که از سوی کادر فنی اتخاذ شده است و همگی تابع آن هستیم. می دانید که این تعطیلات به نفع بازیکنان و باشگاه‌ها نیست اما شرایط تیم ملی باعث این تعطیلات می‌شود. بازی تدرکاتی در نظر گرفته شده در ارمنستان می‌تواند کمک بسیار زیادی به بازیکنان بکند و از دور شدن بازیکنان از شرایط مسابقه جلوگیری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست