با تشکرسرویس با بینندگان مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق
ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده
است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان
و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب
گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:با سلام خدمت سایت تابناک
اینجانب مشترک سرویس adsl مخابرات استان تهران هستم . از تاریخ93/06/05 درخواست جابجایی خط تلفن به شرکت فوق را داده ام که بعد از هزاران بار زنگ و پیگیری در تاریخ 93/06/26 خط تلفن وصل شد و در صورتی که فاصله جابجایی دو خیابان بودوبعد از وصل تلفن خط بدون سرویس adsl ارائه شده است و تا کنون که93/07/05 می باشد علیرغم تماس با 2020 و دادن دو بار شماره پیگیری و اعلام خرابی هیچ قسمتی نه پاسخگویی می کند نه راهنمایی در صورتی که هزینه adsl را نیز در این مدت باید پرداخت کنم و این شرکت در تبلیغات خود از مشتری مداری و هزاران دروغ دیگر دم میزند خواهشمند است رسیدگی و پیگیری نمایید.
پاسخ:باسلام
احتراما درپاسخ به مطلب مندرج در نامه شماره 113/230مورخ 93/07/06آن سایت خبری تحت عنوان(خرابی سرویس adsl)به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،طی بررسی های بعمل آمده در تاریخ13و20شهریورماه مامور برای تحویل خط تلفن مراجعه کرده که مشترک محترم منزل نبوده است وبعد از ارسال دعوتنامه وتماس تلفنی با مشترک ،خط تحویل شده است.درخصوص سرویس adsl نیز پس از انجام تغییر مکان با توجه به اعلام خرابی مشترک درتاریخ4مهرماه نسبت به تعویض پورت مشترک اقدام وسرویسadsl تست وتحویل گردید.
باتوفیق الهی
ولی ا...سعیدیان
مدیرکل دفتر روابط عمومی