بازدید 29813
در سوگ مرزبانانی که مظلومانه به شهادت رسیدند؛

راهزنان جیشی بار دیگر خاستگاه خود را فریاد زدند!

تروریست‌های جیشی که تحت تأثیر اقدامات وحشیانه دوستان خود در عراق و سوریه، سرنوشت شوم ریگی و یارانش را از یاد برده‌اند، از این روی حمله به نقاط مرزی از جمله پاسگاه مرزی سراوان را در دستور کار قرار می‌دهند که می‌دانند اگر بیشتر در خاک کشورمان وارد شوند، هرگز مجال گریختن نخواهند یافت.
کد خبر: ۴۴۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰ 10 October 2014
با اینکه ادعا دارند مجاهد هستند و اهداف بزرگی پشتوانه کارهایشان است، در عمل ثابت می‌کنند چیزی جز مزدور نیستند و هدفی جز شبیخون زدن و راهزنی برای خوشایندی اربابانشان ندارند.

به گزارش «تابناک»، گروهک تروریستی جیش العدل که مدتی است توانسته با به شهادت رساندن جمعی از مرزبانان مستقر در حدود شرقی کشورمان، برای خود نام و ننگی بخرد، در تازه‌ترین اقدامات خود، توانست چند تن دیگر از مرزبانان کشورمان را با ترفندهایی جدید به شهادت رسانده و ثابت کند، جز «تروریست» پیشوند و پسوند دیگری به نامشان چسبیدنی نیست.

مزدورانی که پیشتر سابقه راهزنی، گروگان گیری و عملیات انتحاری در کارنامه خود ثبت کرده بودند، این بار در تماس تلفنی، از وقوع حادثه‌ای رخ نداده گفتند تا بتوانند در مسیر، مأمورانی را که برای حل و فصل ماجرا، رهسپار آن منطقه می‌شوند، به ایشان حمله کرده و موجبات شهادتشان را فراهم کنند.

بدین ترتیب این بار انسانیت دستمایه ترور قرار گرفت تا ثابت شود برای ایشان هدف همه چیز را توجیه می‌کند، چه برسد به وسیله. مزدوران پس از به شهادت رساندن مظلومانه سه مأمور انتظامی، توانستند تله انفجاری خود را با استفاده از کم دقتی مرزبانان وارد محوطه پاسگاه مرزی کرده و موجبات شهادت یک سرباز دیگر را فراهم آورند و خوشحال شوند؛ فارغ از اینکه جیشی‌ها چگونه چنین کارهایی را دستمایه افتخار خود دانسته و مدعی هستند با این شیوه از پشت خنجر زدن هدف بزرگی را تعقیب می‌کنند، اقدامات این گروهک در نقط مرزی را می‌توان بهترین دلیل برای رد ادعایشان دانست؛ ادعایی که درباره حضور خود در خاک کشورمان مطرح می‌کنند و شاید برخی را با آن فریفته باشند!

تروریست‌های جیشی که تحت تأثیر کارهای وحشیانه دوستان خود در عراق و سوریه، سرنوشت شوم ریگی و یارانش را از یاد برده‌اند، از این روی حمله به نقاط مرزی از جمله پاسگاه مرزی سراوان را در دستور کار قرار می‌دهند که می‌دانند اگر بیشتر در خاک کشورمان وارد شوند، هرگز مجال گریختن به لانه‌های خود در سرزمین همسایه کشورمان را نخواهند یافت.

اینجاست که با اندکی دقت در این گزاره، درخواهیم یافت هر بار که جیشی‌ها برای مرزبانان و سربازان کشورمان تله می‌گذارند، پاکستانی‌ها بیشتر مستحق برخورد قاطع مقامات کشورمان خواهند بود و ساده تر می‌توان قضاوت کرد که جز بی‌سر و سامانی این دیار، هزینه این اقدامات خرابکارانه در کشورمان از کجا تأمین می‌شود و دست چه کسانی پیش این تروریست هاست.

به عبارت بهتر، هر بار که جیشی‌ها شبیخون زدن به سربازان خسته از گشت روزانه را با آتش گشودن بر ایشان یا مین گذاری مسیر در دستور کار قرار می‌دهند، یا با روش‌های انتحاری و به تازگی تماس تلفنی و کمک خواستن  دروغین، جان سربازان وطنمان را در نقاط مرزی تهدید می‌کنند، ناخواسته در حال اثبات خاستگاه خود و نشان دادن اربابانشان هستند.

و چه حیف است که هیچ نهاد بین المللی به دنبال محکوم کردن این دست رخدادهای تروریستی نیست و از این بابت، گزندی به پاکستانی‌ها و دیگر کشورهای تندرو منطقه که پشت جیشی‌ها هستند، وارد نمی‌شود تا همه بار انتقام بر عهده سربازان کشورمان بیفتد.

اینجاست که در سوگ مرزبانان سرزمینمان، به انتظار فرارسیدن لحظه انتقام می‌ایستیم و روزی را انتظار می‌کشیم که جیشی هایِ سرمست از کسب پیروزی‌هایی تا این دست رذیلانه، زیر گام‌های محکم سربازان وطن له شده و ثابت شود درس نگرفتن از گذشته، عاقبتش تکرار گذشته خواهد بود.

انتظار می‌کشیم که جیشی‌ها به سرنوشت ریگی و همراهانش برسند و توقع داریم برای تسریع این خواسته، هر چه زودتر نگاه مسئولان به مرزهای شرقی کشورمان به تجهیز این مناطق منجر شود تا قد بلند سربازان وطن، زبونی تروریست‌ها را بیش از پیش نشان دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۶۵
انتشار یافته: ۵۵
عشایر منطقه را باید به این مناطق آورد و خوب به آنان رسید و از آنها خواست که با این خاینین مبارزه کنند و دولت هم پشتیبانی کند
احسنت به شرف نویسنده این متن و ننگ و لعنت به هرکسی که چشم حرامی به ایران و ایرانی دارد
لعنت خدا بر انان
روهشان شاد و یادشان گرامی درود بر غیرت و از جان گذشتگی سربازان میهن مان
مسئولین محترم لطفا بی تفاوت نباشید
ان شاء الله
چطور آمریکا با خیال راحت هواپیمای بدون سرنشین میفرسته پاکستان و بمبارون می کنه ولی ما حق نداریم بریزم اونجا حسابشونو برسیم . باید یک سری از افراد با لباس مبدل بفرستید اونور همرو جارو کنند برگردید.
چرا این پاسکاهای مرزی رو قوی ترو بروز تر نمیکنیم تا شاهد اینگونه جنایات از طرف گروهک ناچیزی مثل جیش العدل نشویم چرا با کارهای اطلاعاتی مکان این پست فطرتهارو پیدا نمیکنیم تا ....
انشالا
درود بر دلیرمردان ایران زمین
مسئولين انتظامي عزيزمان بايد از وضعيت عراق و سوريه درس بگيرند و به اين اشغالها نبايد فرصت بيش از اين بدهند بايد حاميان داخلي انها را با مشت اهني سر جايشان بنشانند و به جيش الشيطان هم مجال عرض اندام مجدد را ندهند خداوند حافظ نيروهاي نظامي كشورمان باشد و انها را از شر اين ارازل و اوباش حفظ نمايد.
آخه چرا باید به این مزدوران امان داده شود. مگه ریگی رو هوا تو ایران نیاوردند. اگه توی پاکستان هر کی هرکیه ! پس بچه های اطلاعات برند و افراد جیش را بگیرند و بکشند .
چرا فرصت می دن که کشورمون ناامن جلوه کنه ! چرا جوانامون باید کشته بشند و خانواده هاشون عزادار.
چرا کار اینها را یکسره نمیکنین چرا باهاشون مدارا مکنین؟؟؟...
وقتی عقل تعطیل شود، انسان می شود قاتل یک مسلمان و خلود در جهنم را مفت می خرد. واقعا جرم آن سرباز وظیفه چه بود؟؟؟
به امید خدا
بابا یه گردان بفرستید تو اون پاکستان لعنتی، روستاهای مرزیِ پاکستان و پاکسازی کنن و برگردند. تا کی میخواید با جیش العدل موش و گربه بازی کنید و رو دست بخورید؟
خیلی عجیبه که مملکتی با قدرت ایران تا به حال نتونسته این گروهک رو که چند تا راهزن بیشتر نیستند سرجاشون بنشونه و خفه کنه این کثافتارو
تسلیت به خانوادهشان.ما باید تمام قد از مرزهامون پاسداری کنیم.
درود بر روح بلند سربازان وطن که اینچنین جان شیرین خود را فدای امنیت ایران زمین میکنند.همه باهم مرگ می گوییم بر پاکستانییهای وهابی ملعون.
لعنت الله عی القوم الظالمین
الهی آمین
به جای چند سرباز بیچاره که با کمترین اموزش به اونجا میفرستن بیان و از پرسنل اموزش دیده رسمی استفاده کنن تا این حوادث مثل این پیش نیاد
به یاری خداوند و با تلاش نیروهای قدرتمند مسلح ایران این راهزنان تارو مار خواهند شد -
این چه طرز خبر گذاشتن
مگه انشا مینویسی که این همه تابش میدی
حماسه سرایی میکنی مگه
پاسخ ها
121
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
ای کیو سایت تحلیلی خبریه
خدایا ما رو با کیا همسایه کردی
تابناک یک بار هم نظر من رو چاپ کن، چرا با شیمیایی این تروریستهای پلید رو پاکسازیشون نمی کنن تا هم خودشون راحت بشن هم ما!!!
باسلام کجا هستند آقایانی که میگفتند اگر به فلان محفل توجه شود این مشکلات بروز نخواهد کرد. بدانید دست این طایفه در دست ترکیه و امارات و اسراییل است وجز با تکه تکه کردن ایران و تاخت و تاز بر جنازه های ایرانیان شیعه ساکت نخواهند شد ولی آنروز را خواهند دید که فرزندان غیور میهن با رشادت خود همچون صدام ملعون اینها را نیز به درک واصل خواهند کرد زنده باد ایران
تابناک از دیشب تا حالا آتیش گرفتم بخدا، شبکه های فارسی زبان مثل من و تو و بی بی سی خبر شهادت مرزبان هامون رو در رتبه خبری پنجم و ششم قرار دادند و زمانی رو که مثلا برای اخبار تکراری مثل ابولا و کوبانی و پارچین در نظرر گرفتند چند برابر زمانی است که برای خبر شهادت مرزبان هامون در نظر می گیرند. حالی بی بی سی که رسانه دشمنه ، من و تو که ادعای وطن پرستیش گوش فلک رو کر کرده چرا از واژه کشته به جای واژه شهید استفاده می کنه .
امیدوارم خودت زحمت بکشی و یک مقاله کامل در این مورد بنویسی . ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
خب اونا واسه همه خبرها لفظ کشته شدن رو بکار میبرن
ماییم که بعضی جاها میگیم شهید و بعضی جاها کشته و بعضی جاها میگیم به هلاکت رسید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
حالا شما چرا اخبار ز بیگانه طلب میکنی؟یعنی اینقدر به اخبار وطنی بی اعتمادی؟!!!
با این پاکستان تروریست پرور باید برخورد جدی بشه! واقعا متاسفم برای پاکستان و پاکستانی جماعت !
این را مشخص کنید مامورهایی که اعزام شدن بلوچ بودن یا نه ؟ مگر قرار نبود از نیروهای بومی همان منطقه استفاده شود اگر شده آیا جیش 3 مامور بلوچ را کشته است ؟ بلوج و غیر بلوچ هر دو ایرانی هستن اما از لحاظ اینکه ممکنه جیشی ها بلوچ ها را نکشن استفاده از ماموران بلوچ در ماموریت هایی از این دست که ممکنه سرکاری باشد میتونه راه حل باشد . اگر هم بلوچ ها را میکشند اطلاع رسانی کنید که مردم اون منطقه بدانند
ای خالی بندها مگربعداز ربایش مرزبانان ،سپاه مسوولیت حفظ مرزهای ایران وپاکستان را برعهده نگرفت...............چرااینقدر دروغ میگوئید...
خدا این جماعت بی سروپا را لعنت کند
تابرورد قاطع نباشد وضعیت اینجوری
مرگ بر این جیشی ها
باید منطقه بیش از پیش تجهیز شود
قبلا" اثبات شده راه حل ساده ولي هزينه بره ولي فكر كنم همگي اذعان داريم اين هزينه در مقايسه با جان عزيزانمون كه دارن شهيد ميشن خيلي ناچيز باشه
"ادامه ديوار امنيتي مرزي در سراسر مرز مشترك "
چرا این مرزبانان بدون سنگر و حفاظ سیبل تروریستها شده اند ؟
تمام موارددرست اما مابايديك قدم جلوتراز تروريستها درحركت باشيم لذاهرسازمان مي بايست تدابير پيشگيرانه اي رااتخاذ وبا پشتوانه مردمي اطلاعات لازم رابموقع اخذ وتوطئه ها رابمانندهميشه خنثي نمايند لذادراين موردهيچ اظهار توجيهي نميتواندقابل قبول باشد
چرا با این همه جنایات گروهک تروریستی انهارا در خاک پاکستان تعقیب نمیکنیم
چرا با این همه جنایات گروهک تروریستی انهارا در خاک پاکستان تعقیب نمیکنیم
ان شاءاله . لعنت بر هرچه تروریست است مخصوصا تکفیریهای از خدا بی خبر جنایتکار !
اینها شعاره .باید اقدام عملی انجام بگیره.ما یک کشوری هستیم که واسه آمریکا و اسرائیل شاخ و شونه میکشیم .اینها که عددی نیستن که هر روز داریم ازشون می خوریم
در صورت حمله ایران به بلوچستان پاکستان ... چه اتفاقی خواهد افتاد؟
این کشور برادر و دوست پاکستان که به سلاح هسته ای هم مجهز است چه در سر میپروراند؟ کشور پاکستان را ضعیف نگه داشته اند که باعث کارهای خرابکارانه در ایران شود و این دو کشور را به جان هم بیاندازد ... و در ضمن چرا ما یک گروه مانند این گروهها تشکیل نمیدهیم که برعکس در پاکستان نفوذ کند؟ و عملیات خرابکارانه انجام دهد و ببینیم که این کشور چه خواهد کرد ... چرا جواب بدی را با بدی پاسخ ندهیم؟
اکنون که از پاکستان گروهکها به ایران حمله میکنند چه فرقی با تجاوز به حاکمیت ارضی ایران و اعلام جنگ پاکستان با کشورمان است؟... ما هم گروهک تولید کنیم و به خاک پاکستان بفرستیم و عملیات خرابکارانه انجام دهیم که درس عبرتی برای این کشور مزدور و فریب خورده و گدا شود...
آقامن نمیدونم صدام کثیف سی سال پیش رادار رازیت کارگذاشته بود که هیچ جنبنده ای رومجال جنبیدن نمیداز،حالاماچرانمیتونیم این کارروبکنیم!?
بجای شعار ضعفهارو برطرف کنیم.
اینا رو بگیرید و به صلابه بکشید
اون سرباز بدبخت رو درکش میکنم
چون خودم سرباز بودم...!!
بهترین راه مبارزه با اینا تشکیل کادرهایی است که زبان اردو و بلوچی رابدانندو بتوانندچندین ماه درخاک پاکستان بمانندبه عنوان قاچاق سوخت حتی مواد مخدروحتی بتوانندنقش ملیشه ها (مرزبانهای پراکنده پاکستان)رابازی کنندو در بعضی مناطق پاکستان حتی ازدواج هم بکنند وبه این ترتیب آنهارا ازعمق خاک پاکستان تحت نظر بگیرند.بهترهست این نیروها از جنوب وشرق استان کرمان(جیرفت،کهنوج،منوجان،قلعه گنج،رودبار،بم،ریگان،وفهرج)به دلیل تشابهات فرهنگی وآب وهوایی وشرق استان هرمزگان وهمینطور نیروهای بومی سیستان وبلوچستان انتخاب شوند وروی آنها سرمایه گذاری وبرنامه ریزی شود.آنوقت ببینید مرز پاکستان چقدر امن میشود.
مرگ برجیش العدل پست وخائن.
مقصر اصلی این اتفاقات پاکستان است
دزدان جیشی بدانند مردم ایران همه سربازند
مقصران اصلی این واقعه
1-عربستان
2- پاکستان
مردم ایران همه و همه روزی انتقام این خونها را خواهند گرفت
آقای ظریف شما چرا در خوابی تا کی
روابط استراتژیکی با هند برقرار کنید
هند دوست است پاکستان دشمن
هر کس به مردم و خاک ایران تعرض کند دشمن است
متن قشنگي بود از نظر انشايي. دم نويسنده گرم!
ممنون از این متن و به امید پی گیری توسط مسئولین!!!!
بزارید هر چه می خواهند از شیعه بکشند جایگاهشان در اتش جهنم ابدی خواهد بود اول به خاطر کشتن یه انسان بی گناه یعنی قتل
دوم به خاطر نابود کردن گرایش به اسلام اینها دشمنان خدا و پیغمبر هستند ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست