بازدید 176890

تصاویر: خودرو جدید ایران خودرو

کد خبر: ۴۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۷ 18 April 2009
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸۳
انتشار یافته: ۰
حداقل یک تصویر از جلوی ماشین می گذاشتید.
بسيار زيباتراز پژو sd است و اميدوارم

قيمت ان نيز غير اصولي نباشد

با تشكر از پتروشيمي اراك
بيرونش قشنگه. توش زشته
اين سمند رانا يا نيو لوگان است يا 206 فيس ليفت ( پشت ليفت ) شده ؟
تا كي بايد خودروهايي خريداري كنيم كه كيفيتشون پايين و قيمتشان خيلي بالاتر از حد معقوله به راستي چرا ما بايد به اين خودروهاي فراموش شده پول بديم؟
متاسفم... چون واقعا داشبورد زشتي داره...اين همه تبليغات بعدا داشبورد مثل پرايد 141 ميمونه...
ظاهرش بدك نيست...
بايد ديد قيمتش چنده....
واقعا" از داخل كپي تندر 90 است اما از لحاظ موتور هم كاش موتور تندر باشد
به نام خدا
هر چی که هست ساخته دست توانمند ایرانی است
حداقل برای اولین قدم بسیار خوشحال شدم
خداوند به تمامی اشخاص و مهندسین دلسوز و نخبه ما اجر عنایت بفرماید
طراحی داخلیش مایه آبرو ریزیه ...
اینکه پشتش همون تندر خودمونه
به نام خدا
هر چی که هست ساخته دست توانمند ایرانی است
حداقل برای اولین قدم بسیار خوشحال شدم
خداوند به تمامی اشخاص و مهندسین دلسوز و نخبه ما اجر عنایت بفرماید
بابا این که همون 206 خودمونه
یه کم از تهش رو تغییر دادن یه کم از سرش (احتمالا سپراشو) بقیه اش که همشو تو خیابانا داریم می بینیم. ایران از این کارا زیاد می کنه یکی بگه فرق پراید صبا و 132 و 141 چیه.؟ یا فرقSDو 206؟
این ماشین کجاش ایرانی؟ معلومه رو پلت فرم 206 هس!نکنه 206 هم ایرانی شده و ما بی خبریم؟
عقبش كه تركيب 206 و سوناتاست. درهاش هم تركيب 206 و مزدا X3 هست. جلوش هم تركيب 206 و سانتافه و BMW هست. ضبطشم پايونييره.  
با قدردانی فراوان از ... خودرو . بدنه = 206 اس دی * داشبورد = ال 90 * طراح = منطقی * بهره بردار = بذر پاش * بدبخت = مردم
این احتمالا همون فیات از رده خارج شده ایتالیا نیست ؟
هه هه این که همین ماشین 206 صندوق دار بابای منه

خوب بلدن چراغ عوض کنن
کاش ما هم میتونستیم از توش یه عکس یادگاری بگیریم.
البته از این ماشین شایعاتی شنیده میشه که ان شاء الله دروغه!!!
ما کجاییم و کشورهایی که با ما شروع کردن کجا...
اونا ماشین به آمریکا صادر میکنن و ما قسمتهای مختلف مدلهای قدیمی خارجی رو وصله پینه می کنیم به اسم خودروی ملی عرضه می کنیم
من مطمئنم 90 درصد کسانی که نسبت به خودروی جدید ایران خودرو انتقادهای سطحی و بی اساسی مطرح میکنند از این صنعت کمترین اطلاعاتی ندارند و نمی دانند که طراحان این خودرو با چه مشقاتی روبرو بوده اند و چه مشکلاتی که از آن به سختی عبور نکرده اند.
اینان همان کسانی هستند که در زمان طراحی خودروی 206 اس دی می گفتند که فقط یه صندوق به 206 هاچ بک اضافه شده است و به خیال خودشان و با اتکا به کارتون مداد جادو اظهار نظر میکنند.
قطعا بدانید که طراحان ، مهندسین و متخصصان این صنعت با دل و جان خود زحمت کشیده اند و مزد این زحمت را در آینده صنعت کشور ایران همیشه پاینده خواهند دید.
ای بابا با این حقوق پائین پول ما که به ماشین خریدن نمی رسه ما حالا حالا ها باید مترو سوار شویم هر روز صبح کلی جیغ و داد بشنویم کاش قیمت خودرو در ایران کمی متعادل تر بشه
حداقل واسه طراحی داخلی اتاق و داشبورد یکم زحمت می کشیدن. و الا دانشجویان طراحی صنعتی 2000 تا طرح می تونن روی پلاتفرم 206 بدن. مهم اینه که ماشین اتاقش و داشبوردش چه شکلیه و چه اپشن هایی داره. ناامید شدیم.
چرا اینقدر در صنعت خودرو سازی ما تقلید هست بجای اینکه از مدلهای قدیمی استفاده کنیم از تکنولوژی قدیمی درس بگیریم همون مدل ها را عرضه می کنیم چرا فکر نو و طرح نو در صنعت خودرو سازی ما نیست
چرا پیشرفت در سازندگی جریانی لاک پشت وار دارد
چقدر خلاقیت!!!
خیلی جالبه...رو پلت فرم 206 ...تزیینات داخلی و طرح داشبورد لوگان با برند و موتور سمند...آخه اینم شد خودرو سازی
دوستان توجه ندارند که الان عصر پارینه سنگی تولید خودرو نیست که ماشینها از لحاظ ظاهر خیلی با هم فرق کنند بلکه از لحاظ ایرودینامیکی ماشینها خیلی به هم شبیه اند و به همین دلیل هر کسی خصوصیات ماشین مورد علاقه یا نفرتشو توی چهره یه ماشین جدید میبینه. به نظرات دوستان نگاه کنید : ده دوازده برند رو میبینید که هیچ ربطی به هم ندارند. اما هر کسی اصرار داره بگه این خودرو کپی اونه!!
عوض این حرفها یه تشکر خشک و خالی هم بکنید! چرا همیشه مرغ همسایه غازه....
آقا اولاً نظر را منعكس نماييد نه انتخاب!
ثانياً خدا وكيلي و بدون هيچگونه غرض ورزي خودتان به شكل انحناي درب عقب اين خودرو با 206 صندوق دار و 206 اصلي دقت كنيد. فكر مي كنم كاملاً گويا است. ما كه بخيل نيستيم، به خدا آرزومون كه به جاي سالي يكي، سالي 10 تا خودرو "جديد" تو ايران ساخته بشه!
به نام خداوند متعال
بعضي از هموطنان و دوستان به جاي تشكر فقط ياد گرفته اند كه ايراد بگيرند و دور گود بنشينند و بگن بابا لنگش كن
، هر چي باشه زحمت كشيده شده و به عنوان برند ملي براي ايران شناخته شده و هيچ كشوري هم ادعايي در اين خصوص نداره ، اين كه بهتر از مونتاژ كاري محض است ، آيا اينطوري نيست ؟ بالاخره از يك جاهايي بايد شروع كرد ، ژاپن هم در مراحل اول با كپي كاري محض شروع كرده - در حاليكه براي اين خودرو اينگونه نيست- اميدواريم كه نه تنها صنعت خودرو سازي بلكه ديگر صنايع نيز روز به روز بهتر و با خود باوري بيشتر به سمت تعالي پيش بروند.

با تشكر از زحمكتشان و دست اندركاران صنايع خودرو سازي و همه آناني كه دلشان سر شار از اميد است و قلبشان براي ايران عزيز در تپش
طراحان عزيز ما بدانند كه براي بروز شدن شكل ظاهري محصولات ...اشكالي ندارد اگر به آخرين ورژن توليد شركت هاي بزرگ مثل ب .ام . و بنز نگاهي داشته باشند.
قابل توجه دوستان منتقد :
آیا ترجیح میدهید بدون هیچ تحرکی سر جایمان بنشینیم و واردات انجام دهیم ؟ یا اینکه فکر کنیم و کاری نو انجام دهیم ؟
انتقاد بسیار ساده استولی آیا میدانید تغییر همان به اصطلاح چراغ خودرو چقدر زمان و هزینه دارد ؟
بهتر است کمی فنی به مسائل نگاه کنیم.
به نظرم عقب ماشین خیلی زشته و کلا" انگار داری 206 صندوقدار رو میبینی . خیلی به نظر تکراری میاد.قیمتش اگه5- 6 میلیون بود خوب بود اما با این کیفیت و قیمت یازده میلیون ماشین گران اما تکراری و کیفیت پایینیه
پیشرفت خودرو سازی ایران با توجه به تحریمهای اقتصادی یک معجزه است بعضی ایران را با کره ومالزی و...مقایسه میکنند ومیگویند ایران با آنها شروع کرده والان عقب تر است ایا نمیدانند ایران از لحاظ منابع و معادن غنی است وانها فقیر ؟واین باعث میشود به ایران تکنولوزی نفروشند وتحریم کنند وگرنه ایران بزودی به یک ابر قدرت تکنولوزیک واقتصادی تبدیل میشود واین چیزی است که در امثال کره و... محال است.
آفرین بر اندیشه های بلند و دستان پرتوان ایرانی ... سمند ... مینیاتور ... و رانا تجسیم اراده مقدس ایرانی هاییست که برای استقلال و توسعه ... زخم زبانهایی که عادت به تحقیر خود و هموطنان خود نموده اند را بدل نمی گیرند

خدا قوت مهندس ...
{را خوانندگان عزیز اینقدر بدبین هستند، دست شان هم درد نکند خیلی هم زیباست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار