بازدید 2356

کفاشیان: مقدس سرپرست تیم ملی در پرتغال است

کد خبر: ۴۴۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ 08 October 2014
رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید حضور فرهاد مجیدی در ساختمان فدراسیون ارتباطی با اضافه شدن او به تیم ملی امید ندارد.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان در حاشیه حضور در نمایشگاه تله‌کام در پاسخ به این سوال که پس از حضور فرهاد مجیدی در فدراسیون فوتبال شایعه اضافه شدن او به کادر مربیگری تیم امید منتشر شده است، گفت: ما چنین تصمیمی نداریم. فرهاد مجیدی برای انجام یکسری کارهای اداری به فدراسیون آمده بود. او در حال گذراندن دوره‌های مربیگری است و قرار است پس از اتمام این دوره‌ها مدارکش را به فدراسیون فوتبال بیاورد.

کفاشیان درباره وضعیت علی کریمی با توجه به این که دوره‌های مربیگری را طی نکرده است، گفت: همان طور که قبلا گفتم این مساله را به کمیته‌ آموزش و دکتر احسانی سپردیم تا شرایط علی کریمی برای حضور در روی نیمکت تیم ملی را فراهم کند.

او با اشاره به وضعیت تیم ملی در اردوی پرتغال، گفت: سرپرست تیم ملی در اردوی پرتغال، هوشنگ مقدس است و خو‌شبختا‌نه شرایط تیم ملی به خوبی پیش می‌رود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره احتمال برگزاری جشن بنفیکا برای حضور تیم ملی ایران در پرتغال، گفت: من در جریان جزئیات این برنامه نیستم و حتما خود باشگاه بنفیکا با خود کی‌روش هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

کفاشیان درباره حضور خود در نمایشگاه تله کام گفت: شرکت همراه اول تا پایان سال حامی تیم ملی ایران است. بنابراین وظیفه داشتم که در غرفه این شرکت در نمایشگاه شرکت کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ادامه همکاری بین فدراسیون و این شرکت وجود دارد، گفت: بستگی به پیشنهاد این شرکت دارد. اگر پیشنهادشان مقرون به صرفه باشد ما تمایل به ادامه کار داریم اما بهتر است این سوال را از آقای صدوقی مدیرعامل همراه اول بپرسید.

صدوقی درباره این سوال به خبرنگاران گفت: وظیفه اجتماعی ما حمایت از تیم ملی است. تا به حال هر کاری که بوده انجام داده‌ایم و در جام ملت‌ها هم حامی تیم ملی بوده‌ایم. برای ادامه کار باید به جمع بندی برسیم اما ما مایل به ادامه تعامل با فدراسیون فوتبال هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست