بازدید 3268

برد داماش بعد از 309 روز

کد خبر: ۴۳۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴ 05 October 2014
سرانجام پس از گذشته بيش از ده ماه پسران شهرباران توانستند لذت بهرمندي از واژه اي به نام پيروزي را دوباره درک کنند! لذتي که البته مزه اش براي رشتي ها کمي گس شده است.
برد داماش بعد از 309 روز

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته چیزی حدود ده ماه پیش در یکی از غروب های دلگیر آدینه آذرماهی رشت، که باران های شلاقی این فصلش می تواند هر انسان سرخوشی را به قعر افسرگی فرو برد، خبری از آن سوی رشته کوههای البرز موجب شد تا هلهله و پایکوبی به میان جوانان شهر بیاید.

خبر کوتاه بود و سرشار از انرژی؛ داماش موفق شده بود در کرج با نتیجه سه بر دو سایپا را شکست دهد و جای این تیم را در رتبه هفتم بگیرد. شاید گمان شود که یک برد ساده و این همه شادی کمی اغراق باشد.اما اگر بدانیم که صحبت از داماشی بود که ابتدای فصل گذشته ستارگانی چون حسین ابراهیمی، علی رضا جهانبخش و حسن رودباریان را از دست داد و در نیم فصل هم به جای تقویت با انبوهی دیگر از یاران جدا شده همچون افشین چاوشی، بوبکر کبه، داسیلوا، جهانگیر عسگری، سعید حلافی و محمد آبشک ضعیف تر شده بود، آن موقع دلیل شادی بیش از اندازه آن روز رشتی ها را شاید بتوان درک کرد.شاید هم داماشی ها در آن روز پاییزی به دلشان افتاده بود که تا مدتها قرار نیست با شادی پیروزی مانوس شوند. روزها گذشت و داماش نبرد! باخت پشت مساوی و ناکامی یکی پس از دیگری. و رسید روزی که نباید. داماش در یک آدینه دیگر در بیست و دوم فروردین ماهی که هرگز نشانه ای از بهار را برای فوتبال رشت نداشت با لیگ برتر وداع کرد تا مردم شهر بمانند و حوضی که دیگر آبی نداشت.

القصه، دیروز داماش پس از 309 روز توانست دررقابتهای لیگ دسته اول تبریز شهرداری این شهر را شکست دهد و با سه امتیاز به رشت بازگردد. سه امتیازی که اگر چند ماه زودتر کسب می کردش حالا داشت چهارمین سال حضور متوالی اش را در لیگ برتر می گذراند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست