بازدید 12904

مرگ هولناک سه عضو خانواده

کد خبر: ۴۳۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 04 October 2014
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ هولناک سه عضو یک خانواده در جریان یک حادثه رانندگی خبر داد.

سیدجلال ملکی، در گفت‌و‌گو با ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت 5:29 صبح امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه 16 و 12 را به همراه گروه نجات 5 به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه مسیر غرب به شرق بزرگراه‌ آزادگان، زیر پل آیت‌الله سعیدی بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کرده که یک دستگاه سواری پژو آر دی حین حرکت در مسیر ناگهان از جاده منحرف شده و به شدت با ستون‌های پلی برخورد کرده و متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کابین سواری آر دی کاملاً متلاشی شده بود اظهار کرد: چهار سرنشین این خودرو درون کابین گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان بلافاصله اقدامات خود برای خارج کردن این افراد آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و برش کابین سرنشینان خودرو را به بیرون منتقل کردند.

ملکی با اشاره به تحویل سرنشینان به عوامل اورژانس گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ سه عضو این خانواده شامل مردی 40 ساله، زنی 35 ساله و پسری 8 ساله را تایید کرده و دختری دیگر را در حالی که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود به بیمارستان منتقل کردند.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل و تحویل آن به عوامل پلیس راهور در ساعت 6:03 به عملیات خود خاتمه دادند.

همچنین حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز درباره این حادثه به ایسنا گفت: متأسفانه پدر، مادر و فرزند پسر این خانواده در دم جان خود را از دست دادند اما دختر 17 ساله این خانواده با تلاش عوامل اورژانس از مرگ نجات یافت و پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شد.

عباسی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد گفت: اما پیش‌بینی‌های اولیه کارشناسان پلیس راهور ناشی از این بود که خواب‌آلودگی منجر به این حادثه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم