بازدید 14479
۵

رسم جالب ژاپنی‌ها برای سالم و پر انرژی بودن

نوشیدن آب با معده خالی می تواند برای بدن بسیار مفید باشد و به کاهش بیماری های بسیاری در بدن کمک کند.
کد خبر: ۴۳۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۴ 03 October 2014
ژاپنی ها از دیرباز بر این باورند نوشیدن آب با معده خالی می تواند برای بدن بسیار مفید باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بررسی ها نشان می دهند، ژاپنی ها با مصرف آب در ناشتا می توانند بیماری هایشان را درمان کنند. از جمله بیماری هایی که می توان از بروز آن ها پیشگیری کرد به شرح زیر می باشند: 
صرع، سردرد، آسم، سل، درد بدن، تپش قلب، مننژیت، بیماری های کلیه و مجاری ادراری، استفراغ و اسهال، گاستریت، دیابت، هموروئید، یبوست، بیماری های چشم، بیماری های گوش، حلق و بینی، چربی در خون و برونشیت.

گفتنی است، با نوشیدن سه لیوان آب به صورت ناشتا می توانید تمام سموم را از بدن خود دفع کنید و به شادابی و طراوت هرچه بیشتر خود کمک کنید.

سعی کنید این روش در شیوه زندگی خود را به حالت معمول تبدیل کنید. در این روش شما سالم و پر از انرژی خواهد بود.کسانی که دچار ورم مفاصل می توانند از این روش در هفته اول و سه روز پس از یک هفته به توقف و شروع مجدد به روزانه آن عمل داشته باشند. این درمان هیچ عوارض جانبی به دنبال نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۵
تو رو خدا با معده خالی آب نخورید مخصوصا آب سرد.اولین علت بیماریهای کبد و اعصاب همین آب ناشتا است.وضعیت مزاجی ما ایرانی ها با ژاپنی ها کاملا متفاوت است
اتفاقا اگه با معده خالی اب بخوری حالت بد میشه و حتی ممکنه حال تهوع پیدا کنی
من همین طوری صبح ها بلند می شم دلم آب می خواد و تقریبا دو لیوانی آب می خورم خیلی سر حالم می آره
این دستور بوعلی سینا است
چندین حدیث از پیامبر و ائمه داریم که از نوشیدن آب در حالت ناشتا منع کرده اند . خود شما هم یک بار با دلایل پزشکی اش در سایتتان آن را قرار دادید لطفا بحثهای پزشکی را به دلیل سنت یک منطقه نیاورید بلکه با دلایل قطعی آن را بیان کنید.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی